دنیله بونرا پس از تساوی میلان مقابل لیل: به جز نتیجه از همه چیز راضی هستیم


دنیله بونرا پس از تساوی میلان مقابل لیل: به جز نتیجه از همه چیز راضی هستیم

بونرا از نمایشی که میلان مقابل لیل ارائه داد رضایت خاطر داشت.

دنیله بونرا از عملکرد میلان مقابل لیل راضی به نظر می رسد.

به گزارش طرفداری و به نقل از فوتبال ایتالیا، میلان بازهم در لیگ اروپا مقابل لیل امتیاز از دست داد تا علاوه بر تداوم صدرنشینی فرانسوی کار خودش هم برای صعود به هفته های پایانی بکشد. دنیله بونرا که دیگر عادت کردهیم او را به جای پیولی مقابل دوربین ها ببینیم، در کنفرانس مطبوعاتی پس از بازی حاضر شد و مطالبی را عنوان کرد.

عملکرد بسیار خوبی ارائه دادیم. واقعا حیف شد که در صحنه گل آنها حواسپرتی به خرج دادیم چون کنترل بازی در دست ما بود. شاهد یک میلان کاملا متفاوت نسبت به بازی رفت بودیم. از روحیه تیم و همکاری میان بازیکنان رضایت خاطر داریم و از تنها چیزی که ناامید و ناراضی هستیم نتیجه است.باید در بازی های بعدی مان پیروز شویم و امیدواریم نمایشی به مانند امروز داشته باشیم از اینکه بازیکنان جوان تیم موفق ظاهر شدند خرسندیم؛ گاهی اوقات به روحیه وحشی جوانی نیاز دارید.

ابراهیموویچ، کیائر و تونالی

این یک میلان جوان است با حضور چند چهره باتجربه مانند سیمون کیائر؛ کسی که کمک زیادی به ما می کند. طبیعتا زلاتان هم بازیکن خیلی مهمی در تیم است اما خب تیم همیشه سعی کرده به یک شکل بازی کند، با یا بدون او. عملکرد تونالی؟ این ها هم بخشی از روند رشد است. ما به او ایمان داریم و خود ساندرو هم امروز تاثیرگذار ظاهر شد. .

بیشتر بخوانید:

لیل 1-1 میلان؛ تداوم صدرنشینی لیل در وضعیت پیچیده گروه

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه ورزشی

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید
منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


دانلود آهنگ خاص و بی نظیر اجتماعی سارینا از شاهین نجفی