امام جمعه اهل سنت کرمانشاه: علما خار چشم دشمنان هستند


امام جمعه اهل سنت کرمانشاه: علما خار چشم دشمنان هستند

کرمانشاه- ایرنا- امام جمعه اهل سنت کرمانشاه گفت: علما پاسبانان دین و عقاید اسلامی و خار چشم دشمنان اسلام هستند.

ماموستا ملا «عبدالرحمن مرادی» روز پنجشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا، با بیان اینکه علما و روحانیون هم چون سد محکمی در مقابل ترفندهای کفر جهانی و دست نشانده های آنان هستند، افزود: این عزیزان همیشه در مقابل باطل قد علم کرده و با جان و مال خود از دین مبین اسلام دفاع نموده اند.

وی ادامه داد: هدف از توهین گروه های معاند به علمای طراز اول دین در منطقه اورامانات و از جمله ماموستا ملاقادر قادری امام جمعه پاوه، ضربه زدن به اصل دین اسلام است.

امام جمعه اهل سنت کرمانشاه اضافه کرد: ماموستا قادری چهار دهه اخیر از عمر خویش را در جایگاه یک امام جمعه بسیار موفق و فعال در تمامی عرصه های علمی، فرهنگی و سیاسی به سر برده و سبب خیر در منطقه و استان کرمانشاه شده است.

ماموستا مرادی اظهار داشت: اعمال، رفتار و گفتار و خطابه های ایشان برای اسلام و مسلمین بوده و بهترین راه و روش انسانی و اسلامی را با پیروی از آموزه های اسلام به مسلمین منطقه ارایه داده اند.

وی تاکید کرد: هرگونه توهین و اهانت از هر انسان یا گروهی را قبول نخواهیم کرد و علما و شخصیت های بزرگ منطقه که بزرگترین حامیان ملت کرد و مومنین هستند را خط قرمز خود می دانیم.

ماموستا ملاقادر قادری امام جمعه پاوه در سال ۵۹ به ‌عنوان امام جمعه پاوه منصوب شد و در ۲۳ خرداد سال ۱۳۵۹ اولین نماز جمعه را در مسجد «سابقی» پاوه با حضور گسترده مردم و روحانیون اقامه کرد.

وی همواره به عنوان یک چهره برجسته استان و کشور مطرح بوده و فعالیت های تبلیغی وی به آن سوی مرزها رسیده است.

در روزهای اخیر یکی از رسانه های معاند به تخریب این چهره پرداخته که واکنش های مختلفی را به دنبال داشته است.


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید
منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


مشخصات گوگل پیکسل 8 بر شایعات مهر تایید کوبید/ عکس