آخرین فرصت برای ثبت نام کارگاه‌های تخصصی جشنواره سینما حقیقت


آخرین فرصت برای ثبت نام کارگاه‌های تخصصی جشنواره سینما حقیقت

آخرین فرصت برای ثبت‌نام در کارگاه‌های تخصصی سینماحقیقت با حضور اساتیدی چون فرهاد ورهرام و مهرداد اسکویی تا روز 10 آذر است.

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین، چهاردهمین جشنواره بین‌المللی سینماحقیقت، در بخش کارگاه مجازی خود، مجموعه‌ای از مستر کلاس‌ها، گفت‌وگوها و نشست‌های انتقال تجربه را در اختیار مستندسازان علاقه‌مند قرار می‌دهد.

با توجه به پاندمی کرونا و استفاده از ظرفیت مجازی در شرایط حاضر، این مجموعه برنامه‌ها، شامل تعداد و تنوع جذابی از موضوعات و شخصیت‌های ارائه‌دهنده می‌شود.‌

در کارگاه‌های مجازی این دوره‌ جشنواره، از چهره‌های علمی سینمای مستند نظیر بیل نیکولز و بتسی مک‌لین گرفته تا مستندسازانی با تجربیات و شیوه‌های مختلف تولید حرفه‌ای مثل جیمز لانگلی، لویی سیهویوس، فرهاد ورهرام و مهرداد اسکویی حضور دارند و موضوعات متنوعی نظیر مستندهای شخصی، مستندهای زیست محیطی، تعریف و حدود مستند را ارائه می‌کنند.

چگونگی ثبت‌نام کارگاه‌های سینماحقیقت، روی پایگاه اطلاع‌رسانی مرکز گسترش قرار گرفته است.

مرکز گسترش سینمای مستند و تجربی سازمان امور سینمایی کشور، چهاردهمین دوره جشنواره بین‌المللی فیلم مستند ایران «سینماحقیقت» را به دبیری محمد حمیدی مقدم، از ۱۸ تا ۲۵ آذر ۹۹ و با توجه به شیوع جهانی بیماری کووید ۱۹ به‌صورت مجازی و نمایش برخط (آنلاین) برگزار خواهد کرد.

۵۷۲۴۵

کد خبر 1459624

روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید
منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


دانلود آهنگ خاص و بی نظیر اجتماعی سارینا از شاهین نجفی