برگشت 1917 خودرو از 135 مبادی کنترلی در استان کرمان


برگشت 1917 خودرو از 135 مبادی کنترلی در استان کرمان

فرمانده انتظامی استان گفت: با کنترل تردد ها در محورهای مواصلاتی استان اجازه خروج به خودروهای پلاک بومی و ورود خودروها با پلاک غیر بومی داده نخواهد شد و تاکنون هزار و917 خودرو از 135 نقطه برگشت و 323 خودرو اعمال قانون شده اند.

سردار "عبدالرضا ناظری" اظهار کرد: در راستای اجرای مصوبات ستاد مقابله با کرونا پلیس کرمان نیز برای حراست از سلامت مردم با همکاری بسیج نسبت به کنترل مبادی ورودی و خروجی شهرهای استان کرمان اقدام کرده است.

وی گفت: کلیه تردد ها در محورهای مواصلاتی استان کرمان توسط کارکنان پلیس در ایست و بازرسی ها، پاسگاه های پلیس راه و دوربین های ثبت تخلفات ثابت و متحرک در مبادی ورودی وخروجی و سطح شهرهای استان کنترل و رصد می شوند و خودروهای با پلاک غیر بومی آن منطقه جریمه خواهند شد که در همین راستا با گذشت سه روز از اجرای این طرح با تذکر لسانی به ۳ هزار و ۱۳۴خودرو، ۱۹۱۷ خودرو از ۱۳۵ نقطه برگشت و ۳۲۳ خودرو اعمال قانون شده اند.

این مقام ارشد انتظامی با اشاره به هزار و ۱۹۶ مورد تذکر لسانی به صنوف و پلمپ ۷۱ صنف متخلف بیان کرد: انتظار می رود صنوف و مردم عزیز دیار کریمان برای قطع زنجیره ویروس منحوس کرونا تا پایان این طرح با خادمان خود در نیروی انتظامی همکاری لازم راداشته باشند.

ناظری افزود: پلیس و سایر سازمان ها با تلاش شبانه روزی خود پای کار ایستاده اند و اجازه نخواهند داد افرادی به حقوق سایر شهروندان بی توجهی کنند و با آنان برخورد قاطع و قانونی انجام خواهد شد.

فرمانده انتظامی استان کرمان در پایان تاکید کرد: دوربین های ثبت تخلفات پلیس در اکثر نقاط شهری فعال است و برای رانندگانی که از ساعت ۲۱شب تا ۴ صبح تردد می کنند با کد ۲۱۸۲ جریمه ۲۰۰ هزار تومانی منظور خواهد شد.

انتهای پیام

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه کرمان

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید
منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


سرنوشت تاسفبار بازیگر خردسال فیلم باشو غریبه کوچک بعد 40 سال+ بیوگرافی و عکس های باورنک...