قاچاقچیان مواد مخدر در بیرجند دستگیر شدند


قاچاقچیان مواد مخدر در بیرجند دستگیر شدند

بیرجند - ایرنا - ماموران پلیس مبارزه با مواد مخدر استان خراسان جنوبی موفق به شناسایی و دستگیری قاچاقچیان مواد مخدر در شهرستان بیرجند شدند.

به گزارش روز پنجشنبه پایگاه خبری پلیس، معاون هماهنگ کننده فرماندهی انتظامی استان از کشف ۹۷ کیلوگرم تریاک در بازرسی از سواری پراید در شهرستان بیرجند خبر داد.

سرهنگ حسن شجاعی نسب اظهار داشت: ماموران پلیس مبارزه با مواد مخدر استان اطلاعاتی دریافت کردند که سوداگران مرگ قصد دارند محموله‌ای از مواد مخدر را با خودروهای سواری به شهرستان قاینات منتقل کنند که بلافاصله موضوع پیگیری شد و شناسایی و دستگیری قاچاقچیان مواد مخدر در دستور کار قرار گرفت.

وی افزود: ماموران با انجام اقدامات فنی و پلیسی یک سواری زانتیا و یک سواری پراید را در حال تبادل مواد مخدر در شهر بیرجند شناسایی کردند و قصد دستگیری متهمان را داشتند که قاچاقچیان مواد مخدر با اطلاع از حضور ماموران متواری شدند.

معاون هماهنگ کننده فرماندهی انتظامی خراسان جنوبی گفت: ماموران هر ۲ خودرو را تعقیب و متوقف کردند که در بازرسی از سواری پراید، هفت گالن حاوی مواد مخدر شامل ۹۷ کیلوگرم تریاک کشف شد.

وی تصریح کرد: در این عملیات چهار نفر از سرنشینان سواری زانتیا و پراید دستگیر و متهمان با تشکیل پرونده به مقام قضایی معرفی و روانه زندان شدند.

رییس پلیس مبارزه با مواد مخدر استان خراسان جنوبی نیز از کشف ۶۹ کیلو و ۵۰۰ گرم تریاک در بازرسی از منزلی در شهرستان بیرجند خبر داد.

سرهنگ غلامرضا شاهوردی اظهار داشت: ماموران پلیس مبارزه با مواد مخدر استان اطلاعاتی دریافت کردند که سوداگران مرگ با انتقال محموله مواد مخدر از استان سیستان و بلوچستان به شهر بیرجند قصد حمل آن را به شهرهای مرکزی کشور را دارند که موضوع پیگیری شد.

وی گفت: ماموران با اقدامات فنی و پلیسی محل نگهداری مواد مخدر را در شهر بیرجند شناسایی و با هماهنگی مقام قضایی این محل را بازرسی کردند.

رییس پلیس مبارزه با مواد مخدر خراسان جنوبی افزود: ماموران در بازرسی محل شناسایی ‌شده، چهار متهم را در حال بسته‌بندی ۶۹ کیلو و ۵۰۰ گرم تریاک دستگیر کردند که متهمان به همراه مواد مخدر کشف‌شده به پلیس مبارزه با مواد مخدر منتقل شدند.

وی بیان کرد: متهمان با تشکیل پرونده به مقام قضایی معرفی و روانه زندان شدند.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه خراسان جنوبی

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید
منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


ببینید | اولین تصاویر از حمله پهپادی نیروهای امنیتی به خودرو تروریست‌ها