توقیف تریلی و کشف 926 کیلوگرم مواد مخدر در خراسان جنوبی 


توقیف تریلی و کشف 926 کیلوگرم مواد مخدر در خراسان جنوبی 

بیرجند - ایرنا - فرمانده انتظامی استان خراسان جنوبی گفت: ماموران انتظامی در بازرسی از یک تریلی کشنده در مسیر شهرستان نهبندان مقدار 894 کیلو و 800 گرم مرفین و 31 کیلو و 200 گرم تریاک را کشف کردند.

به گزارش روز چهارشنبه پایگاه خبری پلیس، سرهنگ ناصر فرشید افزود: ماموران پاسگاه انتظامی "چاه حاجی" شهرستان نهبندان هنگام کنترل خودروهای عبوری در محور مواصلاتی به یک تریلی کشنده که از مقصد "زاهدان - کرمان" در حرکت بود، مشکوک شدند و خودرو را برای بررسی بیشتر متوقف کردند.

وی اظهار داشت: ماموران در بازرسی از خودرو ۸۹۴ کیلو و ۸۰۰ گرم مرفین و ۳۱ کیلو و ۲۰۰ گرم تریاک را که به طرز ماهرانه در خودرو جاساز شده بود، کشف کردند.

فرمانده انتظامی خراسان جنوبی گفت: در این رابطه راننده دستگیر و متهم دستگیر شده به مراجع قضایی معرفی و روانه زندان شد.

محموله مواد مخدر با هوشیاری پلیس به مقصد نرسید

معاون هماهنگ کننده فرماندهی انتظامی خراسان جنوبی هم از کشف ۹۰ کیلوگرم تریاک در شهرستان خوسف خبر داد.

سرهنگ حسن شجاعی نسب گفت: ماموران انتظامی یگان تکاوری ۱۰۳ دهسلم با همکاری ماموران انتظامی نهبندان از انتقال یک محموله مواد مخدر از مسیر محورهای کویری نهبندان - خوسف مطلع شدند و بلافاصله بررسی موضوع را در دستور کار خود قرار دادند.

وی افزود: ماموران پس از اجرای کمین‌های شبانه‌روزی، موتورسیکلت قاچاقچیان مواد مخدر را شناسایی کردند و به آنان دستور ایست دادند.

معاون هماهنگ کننده فرماندهی انتظامی خراسان جنوبی بیان داشت: متهمان بدون توجه به ایست پلیس از محل متواری شدند که بلافاصله با اجرای طرح مهار ۲ دستگاه موتورسیکلت توسط ماموران متوقف شد.

وی با بیان اینکه در بازرسی از موتورسیکلت و پاکسازی محل تردد آنان مقدار ۹۰ کیلو تریاک کشف شد، گفت: در این عملیات ۲ موتورسیکلت توقیف و یک متهم با تشکیل پرونده به مراجع قانونی معرفی شد.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه حوادث

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


متن برای فارغ التحصیلی پیش دبستانی