85 تیم هلال احمر استان مرکزی در طرح آمران سلامت مشارکت دارند


85 تیم هلال احمر استان مرکزی در طرح آمران سلامت مشارکت دارند

اراک - ایرنا - سرپرست جمعیت هلال احمر استان مرکزی گفت: 85 تیم این جمعیت به‌منظور لبیک‌گویی به منویات رهبر معظم انقلاب اسلامی در قالب گروه‌های سه نفره در طرح آمران سلامت مشارکت دارند.

«علیرضا محمودی» روز دوشنبه در گفت و گو با ایرنا افزود: طرح آمران سلامت از پنجم آبان‌ماه سال جاری آغار شده و تا اطلاع ثانوی نیز ادامه دارد.

وی بیان کرد: تیم‌های مشارکت کننده در این طرح از داوطلبان جمعیت هلال احمر هستند که در مکان‌های شلوغ و پر ازدحام شهر حضور دارند و همه تلاش خود را در راستای افزایش آگاهی به مردم در خصوص خطرات ویروس کرونا به کار گرفته‌اند و تاکنون با نتایج خوبی همراه بوده است.

سرپرست جمعیت هلال احمر استان مرکزی ادامه داد: ۲۵ تیم از مجموع ۸۵گروه‌های آمران سلامت این جمعیت در شهرستان اراکفعالیت دارند.

محمودی اظهار داشت: آمران سلامت در راستای اجرای این طرح، علاوه بر تذکرات لسانی و ارایه آموزش‌های مختلف به مردم در خصوص مقابله با ویروس کرونا، به افرادی که توانایی خرید ماسک ندارند، نیز این قلم بهداشتی را اهدا می‌کنند.

وی عنوان کرد: انتظار است همه مردم برای حفظ سلامت و جان خود، رعایت پروتکل‌های بهداشتی را به صورت ویژه و با حساسیت مورد توجه قرار دهند.

استان مرکزی با دارا بودن ۱۲ شهرستان دارای بیش از یک میلیون و ۴۰۰ هزار نفر جمعیت است.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه مرکزی

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


بهترین و زیباترین شعر درباره جشن خودکار برای کلاس سوم و چهارم ابتدایی