سرپرست فرمانداری بروجرد: هدف اصلی پلیس امنیت آفرینی در جامعه است


سرپرست فرمانداری بروجرد: هدف اصلی پلیس امنیت آفرینی در جامعه است

بروجرد - ایرنا - سرپرست فرمانداری بروجرد گفت: هدف اصلی و مهم پلیس، امنیت آفرینی و ایجاد رضایت عمومی در بین شهروندان است.

احمد گودرزیان روز یکشنبه در آیین صبحگاه مشترک نیروی های مسلح مستقر در بروجرد که به مناسبت هفته نیروی انتظامی و در محل ستاد فرماندهی انتظامی شهرستان برگزار شد، افزود: یکی از مهمترین مطالبات مردم از پلیس برقراری نظم و امنیت و مقابله قاطعانه با مجرمان و برهم زنندگان نظم و امنیت عمومی است.

وی اظهار داشت: امروز مهمترین عاملی که در حفظ و بقای انقلاب اسلامی نقش تاثیرگذاری داشته، ولایت مداری و ولایت پذیری است و دشمن نیز برای ضربه زدن به کیان انقلاب، ولایت فقیه و تفکر شیعی را با هزینه های کلان نشانه گرفته است.

وی با اشاره به تهدیدات و فتنه‌های استکبار علیه انقلاب اسلامی، بیان کرد: امروز دشمن با توسل به حربه های مختلف، قصد دارد جوانان ما را از انقلاب و اسلام دور کند که در این زمینه پرسنل فداکار نیروی انتظامی به عنوان مدافعان امنیت کشور باید هوشیار باشند، همانگونه که تا به حال این گونه بوده و بایستی اذعان داشت رمز موفقیت پلیس، ولایت مداری و حفظ ارزش ها بوده است.

فرمانده انتظامی بروجرد نیز دراین مراسم اضافه کرد: مهمترین آرمان‌های انقلاب اسلامی حفظ ارزش ها است، دشمنان با استفاده از ابزار فضای مجازی، این ارزش ها را در تیررس اهداف شوم خود قرار داده‌اند.

سرهنگ عزت اله غلامی افزود: حفظ ارزش‌های انقلاب‌ اسلامی بسیار مهم است که جوانان باید برای حفظ این ارزش‌ها توجه بیشتری داشته باشند.

وی با اشاره به فرمایش مقام معظم رهبری گفت: پلیس جمهوری اسلامی می بایست در تراز انقلاب و جامعه اسلامی باشد، چرا که چنین پلیسی از اقتدار، مشروعیت و مقبولیت اجتماعی برخوردار خواهد بود.

وی بیان کرد: اگر امروز پلیس در کشفیات و ماموریت ها موفق عمل می کند نشان از آموزش افسران و درجه دارانی است که با تعهد و از خودگذشتگی در جای جای این مرز و بوم به صورت شبانه روزی مشغول خدمت هستند.

سرهنگ غلامی افزود: ولایت فقیه؛ عامل اقتدار و عزت کشور است و ما باید ادامه دهنده راه ولایت برای موفقیت کشور باشیم که ولایت مداری، رمز پیشرفت و اقتدار کشور است.

به گزارش خبرنگار ایرنا صبحگاه مشترک نیروی های مسلح مستقر در شهرستان بروجرد در ستاد فرمانده انتظامی بروجرد و با کمترین نفرات و رعایت پروتکل های بهداشتی برگزار شد.


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید
منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


لخته خون گوشتی شبیه جگر در پریودی چیست و چه علتی دارد‌؟ +‌روش درمان