خیران مهریز برای تامین مسکن مددجویان همکاری کنند و یک خبر از اردکان


خیران مهریز برای تامین مسکن مددجویان همکاری کنند و یک خبر از اردکان

یزد- ایرنا- نماینده حوزه انتخابیه مهریز در مجلس شوراس اسلامی گفت: افراد خیر در کنار بودجه‌های دولتی برای تامین مسکن اقشار آسیب‌پذیر جامعه ،به ویژه مددجویان کمیته امداد امام خمینی (ره) این شهرستان همکاری کنند.

به گزارش ایرنا، محمدرضا صباغیان روز پنجشنبه در آیین شروع عملیات ساخت یک واحد مسکونی در روستای کریم‌آباد بهادران مهریز افزود: داشتن سرپناه مناسب حق هر شهروند به خصوص مددجویان کمیته امداد است.

وی با اشاره به اینکه تاکنون از سوی این نهاد حمایتی با همکاری مردم و خیران کارهای خوبی انجام شده است، ادامه داد: ساخت مسکن و ایجاد اشتغال برای مددجویان اساسی‌ترین نیاز محسوب می‌شود که باید پیگیری لازم از سوی مسوولان و مردم و افراد خیر به عمل آید.

نماینده مردم شهرستان های مهریز، بافق ، بهاباد ، خاتم و ابرکوه در مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه بودجه دولتی کفاف انجام همه امور فرهنگی و عمرانی را نمی‌دهد، یادآور شد: باید با مدیریت صحیح نسبت به جذب بودجه برای تولید، اشتغال و ساخت مسکن اقدام کرد.

به گفته صباغیان، ماندگاری مردم و جوانان در روستاها زمانی اتفاق می‌افتد که امکانات اولیه وجود داشته باشد که تاکنون توسط مسوولان اقدامات خوبی هم انجام دادند، باید در شرایط حال بیش از گذشته به امور فرهنگی و تولید و اشتغال مردم توجه شود.

همچنین مدیر کمیته امداد امام خمینی (ره) مهریز به خبرنگار ایرنا افزود: از ابتدای سال ۹۹ تاکنون برای مددجویان زیرپوشش شهرستان پنج واحد مسکونی احداث و تحویل شده است.

احمد ایزدی افزود: ساخت مسکن برای مددجویان به خصوص در روستاها در کنار تسهیلات اشتغالزایی محور اصلی برنامه ها در سطح کلان است که این نهاد وظایف خود را در این مورد به نحو مطلوب انجام می دهد.

واحد مسکونی یادشده در روستای کریم‌آباد که هزار نفر جمعیت دارد، با ۶۰ مترمربع زیربنا در زمینی به مساحت ۲۱۰ مترمربع و با بودجه اولیه ۵۰۰ میلیون ریال آغاز شد.

اردکان

رییس جمعیت هلال احمر شهرستان اردکان از کشف جسد متلاشی شده فردی در چاه متروکه ای در ابتدای محور اردکان – چوپانان خبر داد.

جواد کمال آبادی روز پنجشنبه افزود : عصر دیروز در تماس پلیس ۱۱۰ مبنی بر کشف جسد در درون چاهی، نجاتگران جمعیت به محل حادثه اعزام شدند و با استفاده از تجهیزات آتش نشانی از عمق ۳۵ متری چاه جسد را خارج و تحویل پلیس آگاهی دادند.

شهرستان ۱۰۵ هزار نفری اردکان که مرکز آن در ۶۰ کیلومتری شمال شهر یزد قرار دارد، متشکل از شهرهای عقدا، احمدآباد و اردکان است.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه یزد

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


پروفایل اردیبهشت | 50 عکس نوشته اردیبهشت ماهی + خصوصیات متولدین اردیبهشت