پرونده 54 بورسیه تحصیلی بلاتکلیف است


پرونده 54 بورسیه تحصیلی بلاتکلیف است

دبیر هیئت عالی جذب اعضای هیات علمی دانشگاه‌ها و مراکز آموزشی از بلاتکلیفی 54 بورسیه تحصیلی خبر داد.

پرونده 54 بورسیه تحصیلی بلاتکلیف استبه گزارش خبرنگار حوزه دانشگاهی گروه علمی پزشکی باشگاه خبرنگاران جوان، جواد محمدی، دبیر هیئت عالی جذب اعضای هیئت علمی دانشگاه‌ها و مراکز آموزشی در نشست خبری تعیین تکلیف بورسیه‌های تحصیلی اظهار کرد: بورسیه‌های تحصیلی دانشگاه‌ها که حکم بورس داشته و اشتغال همزمان در ارگانی دیگر نداشته باشند می‌توانند برای فرایند جذب به ما مراجعه کنند. هیئت عالی جذب با روسای دانشگاه‌ها برای جذب این بورسیه‌ها شروع به مذاکره می‌کند.

او افزود: بر اساس مذاکراتی که داشته ایم تعدادی از آن‌ها جایابی شدند، برخی به دانشگاه آزاد معرفی شدند و برخی از این بورسه‌ها هنوز بلاتکلیف هستند. در کمیسیون اصل ۹۰ در حال پیگیری وضعیت بورسیه‌های بلاتکلیف هستیم.

محمدی تصریح کرد: برای بورسیه‌های تحصیلی تعیین تکلیف نشده جای مناسبی در نظر می‌گیریم و اگر در زمانی که فرد بورس شده دانشگاه در حال تحصیل بوده است و دانشگاهی اعلام نیاز به جذب هیئت علمی کرده باشد و یا برای تشویق مجوز جدیدی برای دانشگاه صادر شده و فرد دیگری را به عنوان عضر هیئت علمی جذب کرده باشد، برای آن بورسیه تحصیلی از سازمان امور اداری و استخدامی مجوز جذب می‌گیریم.

محمدی ادامه داد: این دانشجویان استعداد‌های برجسته کشور ما هستند و اغلب جذب شده اند و شرایط علمی بسیار خوبی دارند. ۳۵ بورسیه تحصیلی در دانشگاه‌های تهران و دانشگاه آزاد جایابی شدند. بورسیه ها، چون یک بار در فراخوان شرکت کردند از شرکت در فراخوان‌های دیگر معاف هستند، ولی برای ورود به دانشگاهی که بورس آن‌ها بودند پرونده علمی آن‌ها دوباره بررسی می‌شود.

دبیر هیئت عالی جذب اعضای هیئت علمی دانشگاه‌ها و مراکز آموزشی بیان کرد: پرونده ۵۴ بورسیه تحصیلی همچنان بلاتکلیف است و در هیچ دانشگاهی جایابی نشده اند.

بیشتر بخوانید

بورسیه تحصیلی چیست و شامل چه کسانی می شود؟

انتهای پیام/

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه علمی

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید
منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


35 تصویر زمینه دخترانه جدید از عکس های شیک کیوت و با کلاس 2022