افزایش سهمیه استفاده از ملی‌پوشان در لیگ والیبال بانوان


افزایش سهمیه استفاده از ملی‌پوشان در لیگ والیبال بانوان

بانک ورزش - کمیته برگزاری رویدادها و مسابقات فدراسیون والیبال سهمیه تیم‌های لیگ برتری بانوان از فهرست ملی‌پوشان را افزایش داد. به گزارش بانک...

بانک ورزش - کمیته برگزاری رویدادها و مسابقات فدراسیون والیبال سهمیه تیم‌های لیگ برتری بانوان از فهرست ملی‌پوشان را افزایش داد.

به گزارش بانک ورزش وبه نقل از سایت فدراسیون والیبال، کمیته برگزاری رویدادها و مسابقات با هدف استفاده و بهره‌وری از حداکثر کارایی و ظرفیت بانوان ملی‌پوش در ترکیب تیم‌های لیگ برتر بانوان، فهرستی از این بازیکنان تهیه و استفاده از آنان در تیم‌ها را سهمیه‌بندی کرد.

پیش از این باشگاه‌ها مجوز استفاده از هفت بازیکن این فهرست را داشتند و کمیته برگزاری رویدادها و مسابقات، این سهمیه را به ۹ بازیکن در هر باشگاه افزایش داد. بر این اساس، هر باشگاه لیگ برتری می‌تواند ۹ بازیکن این فهرست ۴۴ نفره را برای حضور در لیگ برتر بانوان سال جاری در اختیار بگیرد.

قرعه‌کشی مسابقات والیبال قهرمانی باشگاه‌های برتر بانوان ایران جام سردار شهید حاج قاسم سلیمانی، روز شنبه پنجم مهرماه در سالن استاد فارسی آکادمی ملی المپیک و پارالمپیک برگزار شد.

بر این اساس، تیم‌های سایپا، ذوب‌آهن، باریج‌اسانس، پیکان، سروقامتان بابل، اطلس تهران، ستارگان فارس، اکسون و شهرداری قزوین امسال در لیگ برتر بانوان شرکت می‌کنند.

برای دریافت فهرست سهمیه‌بندی بانوان ملی‌پوش برای حضور در لیگ برتر، اینجا کلیک کنید.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه ورزشی

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


دانلود آهنگ خاص و بی نظیر اجتماعی سارینا از شاهین نجفی