جایگاه سرمایه گذاری خوسف متناسب با مرکز استان دیده شود


جایگاه سرمایه گذاری خوسف متناسب با مرکز استان دیده شود

آخوندی گفت: جایگاه سرمایه گذاری در شهرستان خوسف به طور ویژه باید متناسب با مرکز استان خراسان جنوبی دیده شود.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از خوسف، «محمدعلی آخوندی» امروز (7 مهر) در ششمین جلسه ستاد تسهیل و رفع موانع تولید شهرستان خوسف، اظهار کرد: شهرستان خوسف یکی از شهرستان های نزدیک به مرکز خراسان جنوبی است که شرایط آن نسبت به دیگر شهرستان ها به لحاظ سرمایه گذاری متفاوت است چراکه هم در جذب سرمایه گذار می توانیم مشکل داشته باشیم و هم رغبتی برای سرمایه گذار به لحاظ وجود زیرساخت ها وجود داشته باشد.

فرماندار خوسف افزود: جایگاه سرمایه گذاری در شهرستان خوسف به طور ویژه و متناسب با مرکز استان باید دیده شود.

وی با بیان اینکه تاکنون اقدامت خوبی در حوزه صنعت و معدن شهرستان خوسف و در راستای توسعه شهرستان انجام شده است، گفت: اما باید برنامه های توسعه در جهت رفع موقت یک مشکل نباشد بلکه باید تلاش کنیم به صورت استمرار و پایدار مشکلات تولید را رفع کنیم.

وی تصریح کرد: در ستاد تسهیل و رفع موانع تولید مراحل و فرآیندهای کار برای فضای کسب و کار در شهرستان باید تسهیل شود بنابراین در ابتدا نیاز است مشکلات و موانع احصا و بعد از احصا به مقامات استانی و ملی منعکس و بعد از اصلاح و ابلاغ؛ طرح اجرایی شود تا شاهد حرکت مستمر و بدون وقفه تولید به سمت توسعه باشیم.

فرماندار خوسف با تاکید بر اینکه رفع مشکلات تولید فعالان اقتصادی با جدیت بیشتر در دستور کار خواهد بود، گفت: مشکلات فعالان اقتصادی باید توسط اداره صنعت، معدن و تجارت شهرستان دسته بندی و برای رفع در کوتاه ترین زمان در اختیار مدیران مسئولان قرار گیرد.

آخوندی ضمن بیان این مطلب که تمام تلاش خود را برای اشتغال و سرمایه گذاری در شهرستان خوسف به کار می گیریم، افزود: مصوبات جلسات باید از روند عادی و روتین خارج شود تا پاشنه آشیل توسعه شهرستان باشد.

وی از دستگاه ها و بانک های پرداخت تسهیلات خواست تا مشکلات خود را با معاونان فرمانداری در ارتباط بگذارند چراکه زمان مفید برای رفع مشکلات سه ماه دیگر است و بعد از این ایام، وارد مقوله انتخابات خواهیم شد که بدون شک فعالیت های اقتصادی را تحت الشعاع قرار خواهد داد.

پایان پیام/575

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه اجتماعی

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


ویدیو / اظهارات جواد خیابانی درباره واگذاری سهام پرسپولیس و استقلال