حوزه ورزش باید در صدر تصمیم‌گیری‌ها قرار بگیرد


حوزه ورزش باید در صدر تصمیم‌گیری‌ها قرار بگیرد

صدیقی گفت: با وجود تحریم‌ها و محدودیت‌هایی که وجود داشت، تلاش کردیم تا حوزه ورزش در صدر تصمیم گیری‌های مان قرار بگیرد.

حوزه ورزش باید در صدر تصمیم‌گیری‌ها قرار بگیردبه گزارش خبرنگار حوزه دانشگاهی گروه علمی پزشکی باشگاه خبرنگاران جوان، نشست خبری مجمع عمومی انتخابی فدراسیون ملی، ورزش‌های دانشگاهی با حضور منصور غلامی، وزیر علوم و جمعی از مسئولان در وزارت علوم برگزار شد.

مجتبی صدیقی، رئیس سازمان امور دانشجویان در حاشیه این نشست اظهار کرد: امروز با یک رقابت سالم فعالیت ورزش‌های دانشگاهی دنبال شد و این جمع توانست بلوغ خود را نشان دهد.

او افزود: با توجه به شرایط حاکم بر جامعه از نظر ویروس کرونا باید پیش بینی‌های لازم برای ورزش‌های دانشگاهی صورت بگیرد، همچنین همکاریی‌هایی با اداره کل تربیت بدنی باید انجام شود تا بتوانیم در کنار یکدیگر برای پیشبرد این حوزه تلاش کنیم.

صدیقی تصریح کرد: از بخش‌های مختلف آموزش عالی تشکر می‌کنیم و خواستار ادامه همکاری هستیم، با وجود تحریم‌ها و محدودیت‌هایی که وجود داشت، تلاش کردیم تا حوزه ورزش‌ در صدر تصمیم گیری‌های مان قرار بگیرد.

رئیس سازمان امور دانشجویان ادامه داد: حوزه تربیت بدنی حرفی برای گفتن دارد، به همین دلیل همه ما مسئول هستیم تا برای حمایت و پیشبرد آن با همکاری یکدیگر تلاش کنیم.

انتهای پیام/

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه علمی

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


صفر تا صد عروسی های فریبا نادری + عکس مراسم های ازدواج خانم بازیگر !