قدردانی فدراسیون جهانی کاراته از میزبانی ایران برای مسابقات ساحلی


قدردانی فدراسیون جهانی کاراته از میزبانی ایران برای مسابقات ساحلی

تهران - ایرنا- آنتونیو اسپیونز رییس فدراسیون جهانی کاراته با ارسال پیامی از فدراسیون ایران برای میزبانی و برگزاری مسابقات کاتای ساحلی و وبینار آموزشی تقدیر کرد.

به گزارش روز جمعه ایرنا، در بخشی از پیام اسپیونز به سید حسن طباطبایی رییس فدراسیون کاراته ایران آمده است: مایلم به شما به خاطر تلاش و موفقیتی که در برگزاری مسابقات ساحلی و وبینار آموزشی کسب کردید تبریک بگویم و امیدوارم همچنان این تلاش سخت کوشانه را ادامه دهید.

اولین دوره مسابقات کاتای ساحلی امسال به مدت چهار روز در اصفهان برگزار شد، در این رقابت‌ها که نخستین مسابقات کاراته پس از شیوع ویروس کرونا بود، ۴۶۲ رزمی کار کنترلی و غیر کنترلی شرکت داشتند که ۳۰۳ نفر در بخش زنان و ۱۵۹ نفر در بخش مردان به رقابت پرداختند.

همچنین نخستین وبینار آموزشی رشته کومیته با حضور و تدریس چهار تن از قهرمانان کاراته جهان به نام های ذبیح الله پورشب، سجاد گنج زاده ، بهمن عسگری ، امیر مهدی زاده طی چهار جلسه برگزار شد، در این جلسات آموزشی نکاتی در خصوص انجام تکنیک در فاصله های مختلف نسبت به حریف و نقاط مختلف داخل تاتامی به همراه اجرای آن انجام و سپس به سوالات شرکت کنندگان پاسخ داده شد.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه ورزشی

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!



بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


اسامی داوران مرحله استانی اعلام شد/ داورانی از جنس هنر و تجربه