آموزش در مدارس بندرماهشهر تا نیمه مهرماه غیرحضوری شد


فرماندار بندر ماهشهر از آموزش غیرحضوری مدارس شهرستان تا 15 مهرماه خبرداد.

آفتاب‌‌نیوز :

محسن بیرانوند در جلسه ستاد مقابله با کرونا اظهار کرد: با توجه به گرمای هوا و تهویه نامناسب محیط کلاس‌ها و در نتیجه تسهیل شیوع ویروس کرونا، تدریس در مدارس شهرستان تا 15 مهرماه به صورت غیرحضوری انجام شود. پس از آن برای مدارس در جلسات بعدی تصمیماتی دیگر اتخاذ می‌شود.

وی افزود: توزیع ماسک رایگان در مناطق محروم و افراد مستمند در دستور کار ادارات باشد، ضرورت دارد بازدیدها از سازمان ها، ادارات، فروشگاه‌ها و پاساژها بیشتر باشد و با متخلفین برخورد شود.

آموزش در مدارس بندرماهشهر تا نیمه مهرماه غیرحضوری شد

بیرانوند در پایان خاطرنشان کرد: از ظرفیت سازمان‌های مردم نهاد در ستاد مقابله با کرونا استفاده شود، ورود ارباب رجوع به ادارات بدون ماسک ممنوع بوده و از خدمات به افراد فاقد ماسک جایز نمی‌باشد و برپایی موکب در سطح ورودی‌های شهرستان برای مراسم اربعین ممنوع است.

ملزم به اجرای محدودیت‌ها در بندرماهشهر هستیم

صالح بهمئی رئیس مرکز بهداشت شهرستان بندرماهشهر در ادامه جلسه گفت: برای مقابله با ویروس کرونا ملزم به اجرای محدودیت‌ها هستیم و با توجه به افزایش بیماران و وضعیت هشدار در مبتلایان به ویروس کرونا در هفته آتی محدودیت‌ها را اجرا می‌نماییم.

وی ادامه داد: متاسفانه بانک‌ها و فروشگاه‌های زنجیره‌ای نسبت به رعایت پروتکل‌های بهداشتی و استفاده از ماسک بی‌تفاوت بوده که باعث شیوع و گسترش بیماری در شهرستان شده است.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه حوادث

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید
منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


دانلود آهنگ خاص و بی نظیر اجتماعی سارینا از شاهین نجفی