فرماندار دلفان: ترویج فرهنگ ایثار و شهادت ضامن تداوم انقلاب است


فرماندار دلفان: ترویج فرهنگ ایثار و شهادت ضامن تداوم انقلاب است

خرم‌آباد - ایرنا - فرماندار دلفان گفت: ترویج ترویج فرهنگ ایثار و شهادت در مقابل فتنه و توطئه دشنمنان، ضامن تداوم انقلاب اسلامی است.

"حشمت بهمنی" روز پنچشنبه در دیدار با خانواده شهید مراد عباسپور به مناسبت هفته دفاع مقدس اظهار داشت: شهدا انسان‌های سرافراز و بزرگواری بودند و تکریم خانواده آنها وظیفه تمامی مسئولان است.

وی ادامه داد : مدیران و مسئولان دستگاه‌های اجرایی وظیفه دارند به پاس قدردانی از فداکاری‌های خانواده معظم شهدا و جانفشانی‌های عزیزانشان، حل مشکلات این قشر از جامعه را در دستور کار قرار دهند.

وی با بیان اینکه فرهنگ شهادت باید در نسل جوان تبین و ترویج شود، بیان کرد: امروز مدیون حماسه‌های ماندگار و تاریخی رزمندگان اسلام هستیم.

بهمنی اضافه کرد: بنیاد شهید و امور ایثارگران برای رفع مشکلات و مسائل خانواده های شهدا را در اولویت قرار دهد که نباید در این روزها خانواده های شهدا فراموش شوند.

وی با تاکید بر ضرورت نهادینه کردن فرهنگ ایثار و شهادت در جامعه تصریح کرد: باید افکار و فرهنگ ایثار و شهادت طلبی را در جامعه گسترش دهیم و در زمان حساس کنونی به وظیفه ترویجی خود عمل نماییم تا پیشکسوتان جهاد و شهادت در پیچ و خم زندگی روزمره به فراموشی سپرده نشوند.

شهرستان دلفان با ۱۵۰ هزار نفر جمعیت در شمال غربی استان لرستان واقع شده است.

لرستان بیش از ۶ هزار و ۲۰۰ شهید را تقدیم نظام و انقلاب کرده است.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه لرستان

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید
منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


دانلود آهنگ اگر پرسیان یارو هاله محمد محمدی