شورا و شهرداری کاستی های فردیس را برطرف کنند


شورا و شهرداری کاستی های فردیس را برطرف کنند

کرج - ایرنا - معاون هماهنگی امور عمرانی استانداری البرز با اشاره به نیازهای مختلف شهر فردیس گفت : از شورا و شهرداری این شهر انتظار می رود کاستی های منطقه را برطرف کنند.

علی درویش پور شامگاه چهارشنبه در آیین معارفه شهردار جدید فردیس که در سالن فرهنگسرای ولایت اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان فردیس برگزار شد، افزود: همراهی و همدلی شورا و شهرداری در رفع نیازهای این شهر نوپا تاثیرگذار است.

وی با بیان اینکه اگر به حوزه مدیریت شهری توجه شود رضایتمندی مردم از مدیریت شهری یعنی رضایتمندی از نظام است ، اظهار داشت: استمرار و داوم این نظام رضایتمندی مردم به ویژه در حوزه مدیریت شهری است.

درویش پور با اشاره به چالش ها و حواشی فراوان در مدیریت شهری فردیس گفت: انتظار می رود این مشکلات در دور جدید مدیریت شهری برطرف شود.

معاون عمرانی استاندار البرز بیان داشت: کار کردن در شهرداری و مدیریت شهری بسیار دشوار و پیچیده است و همه دستگاههای اجرایی باید به این بخش کمک کنند.

وی بیان داشت: مردم در راهپیمایی های مختلف مانند۱۳ آبان ماه،۲۲ بهمن ،روز جهانی قدس پای ارزش های انقلابی هستند و باید صادقانه به آنها خدمت کرد.

وی ضریب شهرنشینی در کشور را ۷۴ درصد برشمرد و افزود: امروز در استان البرز ضریب شهرنشینی ۹۲.۴ درصد است که رقم بالایی است.

درویش پور بر کنترل ساخت و سازهای غیر مجاز در استان البرز تاکید کرد و گفت: طی سال جاری بیش از ۱۹ میلیون مترمربع اراضی ساخت و ساز غیر مجاز در این استان آزاد سازی شده است.

معاون عمرانی استاندار البرز گفت: عدول از ضوابط در حوزه شهرسازی خیانت به مردم است که همراهی دستگاه قضا برای مقابله با ساخت و ساز غیر مجاز بسیار ارزشمند است.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه البرز

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید
منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


اگر سود سهام عدالت دریافت نمی‌کنید بخوانید