136 خودروی عمومی در شیروان گازسوز می‌شود


136  خودروی عمومی در شیروان گازسوز می‌شود

بجنورد- ایرنا- مدیر شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی منطقه خراسان شمالی گفت: 136 درخواست برای دوگانه‌سوز کردن خودروهای عمومی در شیروان ثبت شده است که از این تعداد 12 دستگاه گازسوز شده است.

مجتبی شکوری روز چهارشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا با اشاره به آغاز اجرای این طرح در شیروان از هفته گذشته اظهار داشت: در این شهرستان تنها یک جایگاه مجاز برای تبدیل خودروها از بنزینی به س ان جی وجود دارد.

وی با بیان اینکه در این طرح تمامی خدمات و ثبت نام رایگان است و هزینه ای دریافت نمی شود، گفت: اولویت نخست با تاکسی و وانت بارهای عمومی و در مرحله دوم خودروهای شخصی، آژانس ها، تاکسی تلفنی ها، آموزشگاه های رانندگی و تاکسی اینترنتی است.

شکوری افزود: اولویت براساس ثبت نام است و کسانی که زودتر ثبت نام کنند زودتر در نوبت قرار می گیرند.

مدیر شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی منطقه خراسان شمالی گفت: مالکان خودروهای تاکسی عمومی، وانت‌بارها، نیسان و کامیونت می‌توانند با مراجعه به سامانه اینترنتی به آدرس https://gcr.niopdc.ir نسبت به ثبت نام در این خصوص اقدام کنند.

شکوری افزود: اولویت تبدیل رایگان سوخت خودروها، ناوگان عمومی است و مالکان پس از ثبت نام در سامانه، با تایید، به مراکز مجاز معرفی و نوبت دهی می شوند و نسبت به دوگانه سوز کردن اقدام می شود.

شهر شیروان ۳۵۲ دستگاه تاکسی درون‌شهری دارد.

شیروان به عنوان دومین شهر پرجمعیت خرسان شمالی در ۶۰ کیلومتری شرق بجنورد قرار دارد.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه خراسان شمالی

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید
منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


رابطه جنسی زیر دوش آب در حمام با همسر خوب است یا بد؟