700 وسیله بازی در لرستان فاقد استاندارد است


700 وسیله بازی در لرستان فاقد استاندارد است

خرم‌آباد - ایرنا - مدیرکل استاندارد لرستان گفت: 700 وسیله بازی مستقر در زمین‌های بازی و مجموعه‌های تفریحی استان فاقد گواهینامه استاندارد است.

مرضیه قنبریان روز چهارشنبه در گفت و گو با ایرنا بیان کرد: در حال حاضر وسایل بازی مجموعه شهربازی و پارک‌های استان به دلیل شیوع ویروس کرونا غیرفعال هستند اما نظارت های دوره ای این تجهیزات استمرار دارد.

وی اظهار داشت: گواهینامه های استاندارد وسایل بازی دارای اعتبار یکساله هستند که اکنون ۴۹ وسیله بازی در استان این گواهینامه را دارند.

قنبریان اظهار داشت: از ابتدای سال جاری تاکنون ۸۵ وسیله بازی در استان مورد بررسی قرار گرفته و نواقص به بهره برداران اعلام شده است که باید در مهلت مقرر نسبت به رفع نواقص و یا تعطیلی این وسایل اقدام کنند.

مدیرکل استاندارد لرستان افزود: اکنون چهار مجموعه شهربازی در شهرستان خرم آباد وجود دارد که همگی تعطیل هستند و عدم انطباق استاندارد وسایل آنها به بهره برداران اعلام شده است.

قنبریان بر ضرورت رعایت استانداردهای وسایل بازی در سه مرحله خرید، نصب و بهره برداری تاکید کرد و گفت: شهرداری ها باید در زمان عقد قرارداد با بهره برداران لزوم انطباق استاندارد وسایل را قید و بر اجرای آن تاکید کنند.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه لرستان

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید
منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


شعر سنگ قبر | 130 متن برای سنگ مزار درگذشتگان پدر و مادر و دیگران