شهروندان آستارا در شناسایی سارقان کابل‌های برق همکاری کنند


شهروندان آستارا در شناسایی سارقان کابل‌های برق همکاری کنند

آستارا - ایرنا - رئیس اداره برق آستارا با اعلام وقوع چند فقره سرقت کابل برق و ایجاد خاموشی در مناطق روستایی و شهری، از مشترکان و شهروندان خواست قطع برق را با تلفن 121 اطلاع و هرگونه اطلاعات مربوط به سارقان را به این اداره یا پلیس آگاهی گزارش کنند.

فرزین بهامین عصر سه شنبه به خبرنگار ایرنا گفت: در روزهای اخیر چند فقره سرقت سیم های مسی شبکه فشار ضعیف هوایی در حوزه روستایی و شهری سبب خاموشی شده است و شهروندان قطع برق در ساعات غیر متعارف را با تلفن فوریت های برق به شماره ۱۲۱ یا اتفاقات برق آستارا به شماره ۰۱۳۴۳۸۱۳۰۰۰ اطلاع دهند.

وی ادامه داد: شناسایی و پیگرد سارق یا سارقان کابل های برق برای جلوگیری از خاموشی های طولانی مدت و ضرر و زیان به اموال شرکت برق ضرورت دارد و مشترکان در خصوص مشاهده هرگونه تحرک مشکوک به سرقت کابل، موضوع را بلافاصله گزارش کنند.

رئیس اداره برق آستارا ادامه داد: کارکنان این اداره در ساعات مختلف برای تامین برق پایدار مشترکان تلاش می کنند و به تازگی سه عدد پایه بتنی شبکه فشار ضعیف در روستای شونده کش راه اندازی و نصب شد و مقره اتکایی در داخل پست بیمارستان که به علت نشتی رطوبت سبب خاموشی فیدر برق شهرک شده بود، تعویض شد.

او افزود: اداره برق آستارا دارای پنج بخش اداری، ۷۲۱ دستگاه ترانس تقویت، ۲۹۵ کیلومتر شبکه فشار متوسط هوایی و زمینی و ۵۴ هزار مشترک برق است و از ۴۹ هزار مشترک برق ۷۱ درصد مسکونی، ۱۷ درصد تجاری و بقیه کشاورزی، تولیدی و عمومی است.

شهرستان مرزی بندر آستارا با ۹۱ هزار نفر جمعیت در منتهی الیه غرب استان گیلان و همسایگی جمهوری آذربایجان واقع شده است.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه گیلان

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید
منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


بنچمارک چیست؟ معرفی انواع برنامه و سایت های تست Benchmark