هزار دانشجو در رویداد کمند شرکت کردند


هزار دانشجو در رویداد کمند شرکت کردند

معاون امور زنان رئیس جمهور از مهارت آموزی هزار دانشجو در رویداد کمند خبرداد.

به گزارش خبرگزاری موج قم، معصومه ابتکار در آئین تجلیل از برگزیدگان رویداد کمند که در سالن همایش‌های دانشگاه حضرت معصومه(س) برگزار شد، با اشاره به اینکه هزار دانشجو در طرح کمند مهارت‌های لازم برای کارآفرینی را فراگرفتند، اظهار کرد: مسئله پیوند میان دانشگاه، صنعت و تولید با این رویداد قوت گرفته است.

وی با بیان اینکه فعالیت‌های نوین بسیاری با محوریت زنان شکل گرفته است، عنوان کرد: یکی از سیاست‌هایی که در اقتصاد مقاومتی مورد تاکید مقام معظم رهبری است کاربردی شدن دانش و مهارت دانشجویان است.

معاون امور زنان رئیس جمهور با اشاره به اینکه دانشجویان در سال‌های آخر تحصیل باید یک مهارت را فراگرفته باشند، مطرح کرد: این رویداد با توجه به شرایط و محدودیت‌های کرونا توانسته است عملکرد خوبی را به نمایش گذاشته و بازخورد مطلوبی داشته باشد.

وی با بیان اینکه این دوره‌ها با رعایت نکات بهداشتی در استان‌ها انجام شده است، خاطرنشان کرد: موضوع توجه به مهارت‌های اشتغال و فعالیت مورد توجه ما و وزارت علوم است که امیدواریم نتایج آن در آینده نزدیک در جامعه پدیدار شود.

ابتکار با اشاره به اینکه بهبود شرایط زندگی داشنجویان بهبود آینده جامعه است، تصریح کرد: این رویداد یک کار مستمر است و باید به صورت یک رویه برای دانشگاه‌ها شکل بگیرد تا بتوانند از این الگوی ضروری در آینده استفاده کنند.

وی با بیان اهمیت این طرح، تاکید کرد: امیدواریم با مهارت افزایی دانشجویان بتوانیم در آینده از این جنگ سخت اقتصادی پیروز بیرون بیاییم.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه گوناگون

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


عکس | قابی دیدنی از بازیگر زن پُرحاشیه در حرم امام رضا(ع)