تفرجگاه‌های مهریز ساماندهی می‌شوند


تفرجگاه‌های مهریز ساماندهی می‌شوند

معاون هماهنگی امور عمرانی فرماندار مهریز از ساماندهی تفرجگاه‌های شهر مهریز تا پایان امسال خبر داد.

«علیرضا مرادیان» در نشست خدمات سفر این شهرستان ضمن اعلام این خبر، به تشدید نظارت بر رستوران‌های بین راهی مهریز در شرایط کرونایی اشاره کرد و گفت: بهداشت فردی، اولین اولویت بازرسان بهداشت محیط در کنترل رستوران‌ها و اماکن بین راهی است.

وی افزود: نوع عملکرد، نظارت و کنترل‌ها روی مراکز و اماکن عمومی متفاوت است یعنی اولین اولویت بر بازدید از رستوران‌ها و محل‌های طبخ غذا و همچنین اماکن، مساجد و پمپ بنزین‌های بین راهی است.

«مجاهد کرباسی» رئیس اداره میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی مهریز نیز به معرفی جاذبه‌های شهر مهریز به صورت مجازی اشاره و اظهار کرد: فعالیت‌های مجازی برای معرفی اماکن و جاذبه‌های مهریز از پایان سال گذشته شروع و همچنان ادامه دارد.

«محمد علی باغبان» مدیر اداره راهداری و حمل و نقل جاده‌ای شهرستان مهریز در ادامه از بهسازی مسیر مهریز به یزد خبر داد و افزود: امیدواریم تا پایان امسال، بهسازی محور مهریز به یزد که در دستور اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان قرار دارد به پایان برسد.

به گزارش ایسنا و به نقل از روابط عمومی فرمانداری مهریز، نصب تابلو معرفی جاذبه‌های تاریخی و جهانی مهریز در مسیر جاده سنتو از دیگر مصوبات این کارگروه بود.

انتهای پیام

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه یزد

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید
منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


40 عکس نقاشی دخترانه جدید، ساده، زیبا، فانتزی و آسان برای پروفایل