شهیدان قله آرمان‌های مردم و مظهر اقتدار جمهوری اسلامی ایران هستند


شهیدان قله آرمان‌های مردم و مظهر اقتدار جمهوری اسلامی ایران هستند

کاشان- ایرنا- معاون هماهنگ کننده سپاه پاسداران انقلاب اسلامی گفت: شهیدان اوج انسانیت، شکوه، عظمت و قله آرمان‌های آحاد مردم و کانون و قله عزت، فضیلت و مظهر قدرت جمهوری اسلامی ایران هستند.

به گزارش ایرنا، سردار محمدرضا نقدی یکشنبه‌ شب در همایش بزرگ مردان بی‌ادعا در تپه نور الشهدا گلزار شهدای گمنام راوند افزود: اگر ملت ایران توانست بیش از ۴۰ سال برابر ابرقدرت‌های شرق و غرب ایستادگی کند و به آنها سیلی بزند، از برکت خون پاک شهدا است.

وی بیان کرد: تمام انقلاب‌ها در جهان با وجود حفظ آرمان‌ها، اعتقادها و اصولشان به ۴۰ سالگی نرسیدند اما مردم ایران این مهم را انجام دادند.

معاون هماهنگ کننده سپاه پاسداران انقلاب اسلامی اضافه کرد: دلگرمی، پشتکار و تکیه‌گاه مردم ایران بمب‌های شیمیایی و اتمی، جنگنده‌ها و زرادخانه‌های موشکی نیست؛ بلکه از خون پاک شهدا است که قدرت و عظمت خلق کردند، با اقتدار حقیقت را پیش بردند تا خواسته‌ها و آروزهای پیامبران را محقق کنند.

وی ادامه داد: در دفاع مقدس، هشت سال همه جهان به صدام کمک کرد اما با دست خالی توانستیم غنایم ارتش صدام را بر ضد آنها به کار بگیریم.

سردار نقدی حماسه‌های بزرگ دفاع مقدس را قابل تحسین دانست و اظهار داشت: اگر از این چند سال گذشته نیز مدتی بگذرد، خواهیم فهمید که ملت ایران در این چند سال چه حماسه‌هایی آفریدند.

وی تصریح کرد: همه نفوذی‌ها تلاش کردند با خراب‌کاری، اخلال و کارشکنی مردم را خسته کنند و تمام رسانه‌های غربی بسیج شدند تا با جنگ روانی این خستگی‌ها را با کارشکنی‌ها به اوج برسانند، مردم را به ذلت بکشانند و مقابل انقلاب قرار بدهند.

معاون هماهنگ کننده سپاه پاسداران انقلاب اسلامی گفت: مردم ولایتمدار ایران همه سختی‌ها را با متانت و صبر تحمل کردند، دشمن را شکست دادند و صحنه بسیار باشکوهی آفریدند اما چون در آن قرار داریم، حس نمی‌کنیم اما در آینده متوجه عظمت، فهم، شعور و صلابتشان خواهیم شد.

وی یادآور شد: امروز اگرچه خبرهای آمریکا سانسور می‌شود، اما پرچم آزادی‌خواهی و عدالت‌خواهی در خیابان‌های آمریکا در حال حرکت است و شعار مرگ بر آمریکا از سوی معترضان و مظلومان در شهرهای مختلف آن کشور سرداده می‌شود.

سردار نقدی افزود: آمریکا که از اوایل پیروزی انقلاب هر روز دم از سقوط جمهوری اسلامی ایران می‌زد، امروز خود در آستانه سقوط قرار گرفته است اما انقلاب با صلابت و عظمت مانند کوه در برابر خواسته‌های دشمنان ظالم ایستاده است.

وی تشریح کرد: امروز بزرگترین معمایی که پیش‌روی موسسه‌های راهبردی آمریکا و اروپا قرار گرفته است و نمی‌توانند آن را حل کنند، این مهم است که چرا انقلاب اسلامی ایران از بین نمی‌رود.

معاون هماهنگ کننده سپاه پاسداران انقلاب اسلامی با بیان اینکه تفکر، بینش و دیدگاه شهیدان والامقام در وجود جوانان موج می‌زند، گفت: امروز جوانان زیادی در کشور مانند شهیدان فکر می‌کنند، در آروزی شهادت هستند و صف‌های طولانی آنها برای رفتن به جبهه مقاومت، دشمن را زمین‌گیر کرده است.

وی اضافه کرد: امروز جوانانی که سودای شهادت در سر دارند و آرزو می‌کنند که به مرتبه کمال برسند، بسیار بیش از دوران دفاع مقدس هستند و این قدرت، ملت ایران را در برابر همه قدرت‌های شیطانی قوی‌تر کرده است و همه آنها مدیون راهنمایی‌ها و هدایت‌های ولایت فقیه هستند که انسانی فرهیخته، پاک و کمال یافته است.

سردار نقدی بیان کرد: ابرقدرت‌ها با همه رسانه‌ها، تبلیغات و دروغ‌های زهرآگین‌ ولایت فقیه را هدف قرار دادند تا سرمایه‌های کشور را غارت کنند و فقر، بی‌سوادی و عقب ماندگی را برای مردم ایران برجا بگذارند که باید هشیارتر باشیم.

وی افزود: امروز مردان بزرگ اسلام در یمن برارب آمریکا و صهیونیست‌ها قد برافراشتند و مشرف بر دریای سرخ هستند، حزب‌الله سرافزار لبنان با اشراف بر دریای مدیترانه از ارزش‌های انقلاب اسلامی ایران دفاع می‌کند و شیخ زکزاکی‌ها در آفریقا و نیجریه، میلیون‌ها انسان را بیدار و به مسیر اهل بیت (ع) هدایت و در راه خدا ۶ جوانش را فدا کرده است.

معاون هماهنگ کننده سپاه پاسداران انقلاب اسلامی اظهار داشت: اکنون روز اسلام و به ثمر نشاندن خون شهدا است، جای کوتاه آمدن نیست چون اوایل انقلاب با دست خالی و بدون حمایت هیچ کشوری برابر آمریکا ایستادیم و سختی را تحمل کردیم اما امروز مسیر آسان است؛ زیرا در آمریکا و اروپا موج بیداری راه افتاده، روز به روز در حال افزایش است و حجتی نیست که راه شهیدان را ادامه ندهیم.

وی آرمان شهیدان را آزادی فلسطین دانست و تاکید کرد: قسم می‌خوریم که فلسطین را آزاد خواهیم کرد، با صلابت و ایستادگی ملت ایران این آرمان‌ محقق خواهد شد و روز به روز آثار این پیروزی ظاهر می‌شود.

به گزارش ایرنا، جمعی از مسئولان و قشرهای مختلف مردمی در ادامه این همایش که با عنوان بزرگ مردان بی‌ادعا به مناسبت چهلمین سالگرد هفته دفاع مقدس در تپه نور الشهدا گلزار شهدای گمنام راوند برگزار شد، با پیکر حیات‌الله اکبری از شهیدان مدافع حرم وداع کردند.

۳۱ شهریور تا ۶ مهر همزمان با سالروز آغاز هشت سال جنگ تحمیلی از سوی رژیم بعث عراق علیه جمهوری اسلامی ایران، با عنوان هفته دفاع مقدس نام‌گذاری شده است.

مردم کاشان یک هزار و ۷۰۰ شهید در دوران دفاع مقدس تقدیم جمهوری اسلامی ایران کردند و بیش از ۵۰ نفر نیز در چند سال گذشته در راه دفاع از حرم ائمه معصومین (ع) و جبهه مقاومت به جرگه شهدا پیوستند.

شهرستان کاشان با جمعیت افزون بر ۳۶۸ هزار نفر، در فاصله نزدیک به ۲۰۰ کیلومتری شمال اصفهان قرار دارد.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه اصفهان

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید
منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


کلمات پانتومیم | 350 سوژه سخت ،راحت ،خنده دار +150ضرب المثل