هشدار شرکت سپرده‌گذاری مرکزی به سهامداران عدالت


هشدار شرکت سپرده‌گذاری مرکزی به سهامداران عدالت

شرکت سپرده‌گذاری مرکزی اوراق بهادار و تسویه وجوه با انتشار اطلاعیه‌ای به سهامداران عدالت هشدار داد. نوشته هشدار شرکت سپرده‌گذاری مرکزی به سهامداران عدالت اولین بار در تجارت‌نیوز پدیدار شد.

به گزارش تجارت‌نیوز، در این اطلاعیه آمده است: متاسفانه برخی افراد سودجو با تبلیغات فراوان و با بهانه ارائه خدمات به سهامداران عدالت، اقدام به مشاوره تلفنی کرده اند.

در این ترفند جدید، شماره تلفنی به سهامداران عدالت پیامک می‌شود و آنها را برای کسب مشاوره و مدیریت سهام خود به تماس با این شماره‌ها ترغیب می‌نماید اما غافل از اینکه، هزینه سنگین متوجه آنها می‌شود.

در اطلاعیه شرکت سپرده‌گذاری مرکزی آمده است: شماره مرکز تماس این شرکت جهت کلیه موارد مرتبط با سهامداران از جمله سهامداران عدالت، درگاه ذی‌نفعان بازار سرمایه و … شماره سراسری ۱۵۶۹ می‌باشد. همچنین سهامداران سهام عدالت می‌توانند جهت مشاهده سبد سهام عدالت و ارزش آن به سامانه sahamedalat.ir و برای کلیه سهام خود می‌توانند در صورت ثبت‌نام در سجام به سامانه ddn.csdiran.com مراجعه نمایند.

در بخش دیگری از این اطلاعیه آمده است: سایر شماره تماس‌ها و آدرس‌های اینترنتی اعلامی از طریق پیامک، وب‌سایت‌ها و شبکه‌های اجتماعی در خصوص مشاهده سبد سهام و ارزش آن متعلق به شرکت سپرده‌گذاری مرکزی نیست و کاربران ممکن است با تماس با این‌گونه شماره‌ها متحمل هزینه‌های سنگین گردند.

همچنین سهامداران عدالتی که در خصوص نحوه فروش و یا آخرین وضعیت سفارش فروش خود، سوال یا ابهامی دارند، می‌توانند با شماره 1569 تماس بگیرند و مشکلات و سوالات خود را با کارشناسان مرکز تماس ذی‌نفعان بازار سرمایه مطرح کنند.

منبع: ایلنا

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه اقتصادی

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید
منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


دانلود آهنگ خاص و بی نظیر اجتماعی سارینا از شاهین نجفی