افشای هویت عامل ترور شهید «عماد مغنیه»


خرداد: یک وبلاگ افشاگر اطلاعات امنیتی رژیم صهیونیستی فاش ساخت که عامل ترور فرمانده ارشد حزب الله لبنان در سال ۲۰۰۸ میلادی، یکی از مسئولان سابق سازمان جاسوسی این رژیم و مدیر اجرایی کنونی یک شرکت فعال در زمینه امنیت سایبری...

خرداد: یک وبلاگ افشاگر اطلاعات امنیتی رژیم صهیونیستی فاش ساخت که عامل ترور فرمانده ارشد حزب الله لبنان در سال ۲۰۰۸ میلادی، یکی از مسئولان سابق سازمان جاسوسی این رژیم و مدیر اجرایی کنونی یک شرکت فعال در زمینه امنیت سایبری بوده است.

به گزارش خرداد، شفقنا به نقل از شبکه خبری «المیادین»، وبلاگ «تیکون اولام» که مقر آن در شهر «سیاتل» در شمال غرب آمریکا قرار دارد و اطلاعات و رازهای سازمان های امنیتی و جاسوسی رژیم صهیونیستی را فاش می کند، صبح امروز (یک شنبه) در گزارشی تاکید کرد که عامل ترور شهید «عماد مغنیه»، فرمانده ارشد نظامی حزب الله لبنان در اوایل سال ۲۰۰۸ میلادی، فردی به نام «نوآم اِرِز» می باشد.

این وبلاگ در گزارش خود در این باره آورده است: هفته نامه «نیویورکر» گزارش داد که ترور عماد مغنیه در سال ۲۰۰۸ به عنوان نفر دوم حزب الله در آن هنگام، یک عملیات مشترک میان آژانس اطلاعات مرکزی آمریکا (CIA) و موساد اسرائیل (سازمان جاسوسی رژیم صهیونیستی) بوده و هدف از آن نیز، انتقام گیری به خاطر نقش ادعایی وی در انفجارهای علیه آمریکا شامل انفجار مقر تفنگداران دریایی آمریکا در شهر بیروت (پایتخت لبنان) در سال ۱۹۸۲ و انفجار در سفارتخانه اسرائیل و مرکز اقلیت یهودی در شهر بوینس آیرس (پایتخت آرژانتین در سال ۱۹۹۴) بوده است.

تیکون اولام در ادامه یادآور شد که سازمان های جاسوسی آمریکا و رژیم صهیونیستی (سیا و موساد) مدعی شدند که شهید مغنیه در همه حملات مذکور، ایفاگر نقش اساسی بوده هر چند که دیدگاه های ضد و نقیضی در رابطه با این مسئله وجود دارد.

روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید
منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


دانلود آهنگ خاص و بی نظیر اجتماعی سارینا از شاهین نجفی