تقویم جلسات شورای شهر تهران در نیمه دوم سال تصویب شد


تقویم جلسات شورای شهر تهران در نیمه دوم سال تصویب شد

تهران- ایرنا- اعضای شورای اسلامی شهر تهران طرح تقویم جلسات شورای شهر تهران در نیمه دوم سال را به صورت دو فوریتی تصویب کردند.

به گزارش ایرنا «محسن هاشمی» رئیس شورای اسلامی شهر تهران روز یکشنبه در دویست و سی و هفتمین جلسه شورای اسلامی شهر تهران در این خصوص توضیح داد که جلسه امروز، آخرین جلسه کاری شورای شهر در نیمه اول سال است.

وی اضافه کرد: شورای شهر بر اساس این طرح، روزهای یکشنبه هر هفته و روزهای سه‌شنبه یک هفته در میان جلسه خواهد داشت.

«زهرا صدراعظم نوری» رییس کمیسیون سلامت، محیط زیست و خدمات شهری شورای شهر نیز پیشنهاد کرد که در روزهای سه‌شنبه، به صورت یک هفته در میان، موضوع باغات بررسی و پرونده‌های باغات شهروندان تعیین تکلیف شود.

وی با اشاره به اینکه پرونده‌های باغات بر اساس قانون باید در صحن علنی شورای شهر بررسی شود، افزود: تعلل این پرونده‌ها موجب فساد و رانت می‌شود و رسیدگی به آن ضروری است.
«محمدجواد حق‌شناس» رئیس کمیسیون فرهنگی و اجتماعی شورای اسلامی شهر تهران تاکید کرد: جلسات سه‌شنبه به موضوع باغات اختصاص داده می‌شود اما مصوبات نام‌گذاری نیز مورد بررسی قرار می‌گیرد.

به گزارش ایرنا پیش از این جلسات شورای اسلامی شهر تهران در روزهای یکشنبه و روزهای سه‌شنبه به صورت یک هفته در میان برگزار می شد.

با تصویب طرح امروز مقرر شد در سه شنبه‌هایی که پیش از این شورای شهر جلساتی نداشت موضوع پرونده‌های باغات و مصوبه کمیته نامگذاری بررسی شود.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه تهران

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید
منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


جملات و متن تبریک روز جهانی خلبان به همسرم و عشقم + عکس نوشته و استوری