حدود 12 هزار انشعاب گاز رایگان در آذربایجان‌غربی واگذار شد


حدود 12 هزار انشعاب گاز رایگان در آذربایجان‌غربی واگذار شد

ارومیه- ایرنا- مدیرعامل شرکت گاز آذربایجان‌غربی گفت: 11 هزار و 912 مشترک در استان از انشعاب رایگان گاز بهره‌مند هستند که عمده آنها را مددجویان کمیته امداد امام خمینی (ره) و بهزیستی تشکیل می دهند.

علیرضا شیخی روز یکشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا اظهار کرد: بر اساس قانون، مساجد، حسینیه‌ها، اماکن مذهبی اقلیت‌های دینی، خانوارهای زیر پوشش کمیته امداد امام خمینی(ره) و سازمان بهزیستی از پرداخت حق انشعاب گاز معاف هستند.

وی با تفکیک انشعاب‌های رایگان واگذار شده در آذربایجان‌غربی اضافه کرد: تاکنون به ۲ هزار و ۳۲۰ مسجد، ۵۰۳ حسینیه، ۱۳۱ اماکن مذهبی اقلیت‌های دینی، ۳۲ حوزه علمیه، ۲ هزار و ۹۷۵ مددجوی بهزیستی، چهار هزار و ۹۳۶ مددجوی کمیته امداد امام خمینی (ره) و یک هزار و ۴۶ مددجوی مشترک کمیته امداد و بهزیستی انشعاب رایگان واگذار شده است.

مدیرعامل شرکت گاز آذربایجان‌غربی با بیان اینکه سال گذشته در مجموع به ۲۷۷ مکان مذهبی و حوزه‌های علمیه انشعاب رایگان واگذار شد، افزود: علاوه بر این طی سال گذشته، یک هزار و ۵۴۶ انشعاب رایگان نیز به مددجویان کمیته امداد و بهزیستی واگذار شد.

شیخی ادامه داد: طی سال جاری نیز به ۹ مورد از مساجد و حسینیه‌ها، انشعاب رایگان واگذار شده است.

وی در ادامه با تاکید بر آمادگی شرکت گاز آذربایجان‌غربی برای ارائه خدمت به جامعه هدف مطابق با قوانین مصوب و مقررات کشوری، اظهار کرد: تداوم این اقدام در چارچوب توانمندسازی خانواده‌های کم‌بضاعت و نیز برخورداری گروه‌های هدف این طرح، همچنان در دستور کار این شرکت قرار دارد.

وی گفت: خانوارهای شامل این طرح می‌توانند پس از دریافت معرفی‌نامه از دستگاه حمایتی مرتبط و ارائه آن در زمان اشتراک‌پذیری، از این امتیاز قانونی برخوردار شوند.

میزان بهره مندی شهرهای این استان از نعمت گاز در دولت تدبیر و امید رشد بسیار مناسبی داشته و به رقم ۹۹.۶ درصد رسید.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه آذربایجان غربی

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


منشا اصلی بی‌ثباتی در منطقه مشخص شد