دیاباته در استقلال می ماند؟


خرداد: یکی از حواشی جدید باشگاه استقلال مربوط به مهاجم این تیم شیخ دیاباته است.

خرداد: یکی از حواشی جدید باشگاه استقلال مربوط به مهاجم این تیم شیخ دیاباته است.

دیاباته در استقلال می ماند؟

چندی پیش دیاباته مهاجم تیم فوتبال استقلال در نامه‌‌ای به این باشگاه تهدید کرد اگر مطالباتش را پرداخت نکنند، قرارداد خود را فسخ می‌کند.

طبق اعلام مدیر رسانه ای باشگاه استقلال، بخشی از مطالبات دیاباته پرداخت شده و نگرانی ای بابت جدایی او وجود ندارد.

بالاخره پیگیری رییس هیات مدیره باشگاه استقلال جواب داد یکی از مطالبات این باشگاه زنده خواهد شد تا بخش عمده طلب شفر و قسط دیاباته و میلیچ پرداخت شود. برابر با شنیده ها، ۱۷۰ هزار دلار از این مبلغ به دیاباته وعده داده شده و بخش عمده اش هم باید به حساب شفر واریز شود.

شیخ دیاباته حدود دو هفته پیش با ارسال نامه به استقلال خواستار پرداخت مطالبات خود شد که البته با دریافت بخشی از طلب خود، در اردوی تیم در دوحه حاضر شد.

برای پیگیری ماجرای نامه‌های تهدیدآمیز بازیکنان خارجی استقلال به باشگاه و مطرح کردن موضوع فسخ یکطرفه قرارداد قصد داشت با شیخ دیاباته و هروویه میلیچ گفت‌وگویی انجام دهد که میلیچ حاضر به گفت‌وگو نشد اما دیاباته در این ‌باره به خبرنگار «وطن امروز» گفت: من تمام تمرکزم روی فوتبال است و الان هم در اردوی قطر هستم. این مسائل بین باشگاه و وکیل من است و تنها می‌توانم از وکیلم سوال کنم اما واقعیتش نمی‌خواهم در این باره مصاحبه‌ای انجام دهم. اگر مشکلی وجود داشته باشد، سعی می‌کنیم آن را حل کنیم.

در نتیجه دیاباته حداقل تا پایان آسیا همراه آبی‌ها می‌ماند. شیخ دیاباته مهاجم گلزن استقلالی‌ در صحبت با برخی همبازیانش از همراهی قطعی خود با استقلال تا پایان رقابت‌های آسیایی خبر داد و ادامه کار با آبی‌پوشان را منوط به جلسات و شرایط بعدی پس از انجام این رقابت‌ها دانسته؛ هرچند از آنجایی که دیاباته با استقلال قرارداد ۲ ساله دارد اگر مسئولان این باشگاه بر سر تعهدات خود باقی بمانند مطمئنا این بازیکن(که مدیران باشگاه از تلاش برای تمدید قراردادش گفته‌اند) مشکلی برای همراهی با آبی‌پوشان نخواهد داشت.

نامجومطلق، سرمربی استقلال نیز در این بازه گفت: دیاباته حرفی از جدایی به ما نزده است. شیخ دیاباته همواره یک فوتبالیست بی‌حاشیه و حرفه‌ای بوده است. دیاباته هم‌اکنون بدون هیچ مشکل و بهانه‌ای مشغول تمرین با ماست. در رابطه با شایعه تهدید باشگاه به جدایی در صورت عدم دریافت دستمزد، اینجا چنین مسئله‌ای مطرح نشده و خود شیخ در این رابطه به ما چیزی نگفته است.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه گوناگون

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید
منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


داروهای غیر آنتی‌بیوتیک باکتری‌ها را از بین می‌برند