بهره‌برداری از خوابگاه دخترانه 15خرداد در دانشگاه شهرکرد


بهره‌برداری از خوابگاه دخترانه 15خرداد در دانشگاه شهرکرد

آئین بهره برداری از خوابگاه دخترانه 15خرداد و آغاز عملیات عمرانی مجموعه دامپروری دانشگاه شهرکرد همزمان با هفته دولت برگزار شد.

بهره‌برداری از خوابگاه دخترانه 15خرداد در دانشگاه شهرکردبه گزارش حوزه دانشگاهی گروه علمی پزشکی باشگاه خبرنگاران جوان، آئین افتتاح متمرکز پروژه‌های عمرانی شهرکرد با حضور بابک دین‌پرست معاون هماهنگی امور اقتصادی و توسعه منطقه‌ای وزارت کشور، اقبال عباسی استاندار چهار محال و بختیاری، احمد راستینه نماینده شهرستان‌های شهرکرد، سامان در مجلس شورای اسلامی، کرم نصیری معان امور اقتصادی استانداری چهار محال و بختیاری، سعید کریمی رئیس دانشگاه شهرکرد و جمعی از روسا و مدیران سازمان‌ها و ادارات استان در دانشگاه شهرکرد برگزار شد.

عباسی در این مراسم گفت: دو گروه از افراد جامعه فرصت خدمتگذاری در نظام جمهوری اسلامی را دارند که گروه اول مدیران و گروه دوم سرمایه‌گذران، کارآفرینان و فعالان اقتصادی هستند.

استاندار چهارمحال و بختیاری با بیان اینکه با پیگیری‌های صورت گرفته از سوی مدیران و همراهی نمایندگان مردم در مجلس شورای اسلامی اتفاقات خوبی در حال طی شدن مراحل نهایی است، اظهار کرد: ابلاغ اعتبار پروژه‌های انتقال آب بن به بروجن و راه‌آهن در حال انجام است.

عباسی اظهار کرد: در حال حاضر نیز کشور درگیر یک بیماری ناشناخته به نام کرونا است، اما با همدلی مسئولان مدیریت این بیماری تاکنون به خوبی انجام شده است.

استاندار چهار محال و بختیاری در ادامه با تاکید بر اینکه اقتصاد و سیاست باید در کنار فرهنگ مورد توجه قرار گیرد، یادآوری کرد: اگر فرهنگ جامعه اصلاح شود، سیاست و اقتصاد جامعه نیز اصلاح می‌شود.

عباسی در ادامه با بیان اینکه چند پروژه برای سرنوشت چهارمحال و بختیاری حیاتی است، عنوان کرد: پروژه فولادسفیددشت در حال حاضر پیشرفت ۸۵ درصدی دارد و در صورت اتمام می‌تواند به رونق اقتصادی کمک کند، پروژه انتقال آب بن به بروجن، پروژه راه‌آهن، جاده شهرکرد- بروجن - لردگان و محور اصفهان- شهرکرد- شلمزار به ناغان از دیگر پروژه‌های اولویت‌دار استان است.

استاندار چهارمحال و بختیاری بیان کرد: دو سوم ماسک‌های تولیدی استان در کارخانه پرتودهی گاما استریل می‌شود و همچنین از سایر استان‌ها نیز ماسک‌های تولیدی برای پرتودهی وارد این استان می‌شود.

سعید کریمی رئیس دانشگاه شهرکرد نیز در این مراسم ضمن تسلیت ایام شهادت حضرت اباعبدالله الحسین (ع) گفت: هفته دولت همه ساله یادآور یاد و خاطره شهیدان والا مقام رجایی و باهنر است، شهیدانی که نماد و اسوه مجاهدت، اخلاق، ایمان و ایثار هستند و به پاس خصائل نیکوی این دو دولتمرد شهید، این ایام به شایستگی به نام "هفته دولت" مزین شده است.

او در بخش دیگری از سخنانش گفت: بازنگری در برنامه‌های درسی دوره‌های مختلف آموزشی با هدف به روزرسانی آن‌ها و افزایش مهارت‌آموزی و اشتغال پذیری بیشتر دانش‌آموختگان و تداوم فعالیت‌های آموزشی دانشجویان به شکل الکترونیکی همزمان با بروز بیماری کووید ۱۹، مشارکت جدی دانشمندان ایرانی در تولید علم با قرار گرفتن ایران در مقام ۱۶ از نظر کمیت و کیفیت تولید دانش بشری در جهان، برخورداری از رتبه اول در منطقه و رتبه اول در میان ۵۲ کشور اسلامی، گسترش پارک‌های علم و فناوری در استان‌ها و مراکز رشد دانشگاهی در دانشگاه‌ها و پژوهشگاه ها، اشتغال بیش از ۵۷ هزار دانش آموخته دانشگاهی در واحد‌های فناور و شرکت‌های دانش‌بنیان و توسعه ارتباطات علمی بین‌المللی با برگزاری دوره‌ها و پروژه‌های مشترک با مراکز دانشگاهی خارج از کشور بخشی از دستاورد‌های وزارت علوم در سال‌های اخیر بوده است.

گفتنی است: در پایان این مراسم با حضور استاندار چهارمحال و بختیاری مجموعه دامپروری دانشگاه شهرکرد کلنگ زنی شد و خوابگاه دخترانه ۱۵ خرداد، ۲ دستگاه چیلر دانشکده ادبیات و علوم انسانی و سیستم اطفای حریق کتابخانه مرکزی دانشگاه شهرکرد به بهره‌برداری رسیدند و احداث لاگون به منظور جمع‌آوری آب‌های سطحی دانشگاه نیز آغاز شد.

انتهای پیام/

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه علمی

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


دانلود کتاب کار دیکته شب اول ابتدایی - کتاب گاج