اوج گیری دوباره پرندگان خشمگین در روزهای کرونایی


اوج گیری دوباره پرندگان خشمگین در روزهای کرونایی

آمارها نشان می‌دهد که شیوع ویروس کرونا باعث افزایش کاربران بازی پرندگان خشمگین (Angry Birds) شده است.

اوج گیری دوباره پرندگان خشمگین در روزهای کرونایی

به گزارش خبرنگار حوزه دریچه فناوری گروه فضای مجازی باشگاه خبرنگاران جوان، باورش سخت است که سری بازی‌های Angry Birds اکنون ۱۰ ساله شده‌اند. یکی از اولین بازی‌های پرطرفدار تلفن‌های هوشمند Angry Birds بود و حتی از آن فیلم سینمایی ساخته شد و توسعه دهندگانش موفقیت تجاری بی‌نظیری را تجربه کردند. شیوع ویروس کرونا باعث به وجود آمدن موج دوم تقاضا برای بازی‌های مختلف شده است و Angry Birds نیز از این مسئله مستثنی نیست. سه‌ماهه دوم سال نتیجه شگفت انگیزی برای این بازی رقم زده که سایت Rovio آماری از آن را منتشر کرده است.

از ماه آوریل تا ژوئن افرادی که این بازی را انجام می‌دهند بیشتر شده و Rovio آمار افزایش ۱۶۰ درصدی سود عملیاتی سالیانه را برای Angry Birds اعلام کرده است.

بیشتر بخوانید

Angry Birds POP Bubble Shooter 3.21.0 ؛ بازی انگری بیردز استلا پاپ

اوج گیری دوباره پرندگان خشمگین در روزهای کرونایی

صحبت مدیرعامل شرکت Rovio درباره افزایش آمار Angry Birds

مدیرعامل شرکت Rovio درباره افزایش آمار اجرای بازی‌ها گفته است که رکورد بالایی در این زمینه شکل گرفته و شیوع ویروس کرونا یکی از اصلی‌ترین فاکتور‌های آن است. به گفته وی به طرز کاملا محسوسی دانلود‌ها افزایش پیدا کرده و این می‌تواند به دلیل بیشتر در خانه ماندن افراد باشد. او همچنین به این مسئله اشاره کرد که فیلم Angry Birds Movie 2 در نتفلیکس جزو گزینه‌هایی بوده است که در بهار بسیار بازدید داشته است. بازی Angry Birds و محتوا‌های مرتبط با آن در نیمه اول سال با افزایش تعامل در همه پلتفرم‌های دیجیتالی از سوی کاربران مواجه شد.

می‌توان گفت شیوع ویروس کرونا توانسته عادت‌های بسیاری از افراد را تغییر دهد؛ این بیماری باعث شده مردم کمتر به انجام کارهای غیرضروری در خارج از خانه مشغول باشند و زمان بیشتری را درون محیط سربسته و با افراد کم بگذارند.

انتهای پیام/

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه فناوری

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید
منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


تفسیر و رازهای بسیار خواندنی روشن کردن شمع