برگزاری جشن‌های بزرگداشت عید غدیر در مساجد استان کرمانشاه به صورت مجازی


برگزاری جشن‌های بزرگداشت عید غدیر در مساجد استان کرمانشاه به صورت مجازی

حجت الاسلام کماسی از برگزاری جشن‌های بزرگداشت عید غدیر در مساجد استان کرمانشاه به صورت مجازی خبر داد.

حجت الاسلام علی اوسط کماسی در گفت و گو با خبرگزاری شبستان در کرمانشاه با اشاره به آیه «یا ایها الرسول بلغ ما انزل الیک ...»اظهار کرد: دستور اکید به پیامبر اکرم (ص)داده شد که رسالت خود را کامل کند و تضمینی نیز در این راه به پیامبر داده می شود که خداوند در این راه کمک خواهد کرد.

رئیس اداره تبلیغات اسلامی شهرستان کرمانشاه افزود: بعد از ابلاغ دستور خداوند متعال و ابلاغ امامت و ولایت حضرت علی(ع) خداوند می فرماید امروز دین شما کامل شد.

وی خاطرنشان کرد: دینی که ۱۲۴ هزار پیامبر آن را آغاز کردند، رسول اکرم(ص) آن را تمام کردند و می بینیم تمام آن به ولایت امیرالمومنین علی (ع) بستگی دارد.

حجت الاسلام کماسی بیان داشت: در سال‌های قبل با حضور مردم در مساجد، اطعام در مساجد و نیز جشن‌های بزرگی برگزار می شد اما با توجه به ویروس منحوس کرونا برنامه‌ها متفاوت از سالهای گذشته است.

برگزاری جشن‌های بزرگداشت عید غدیر در مساجد استان کرمانشاه به صورت مجازی

وی با اشاره به توصیه‌های صورت گرفته در خصوص اطعام در این روز بزرگ گفت: بیشتر مساجد و هیئات اطعام خود را به صورت بسته بندی میان نیازمندان استان توزیع کردند.

رئیس اداره تبلیغات اسلامی شهرستان کرمانشاه افزود: جشن های عید غدیر نیز به صورت مجازی برگزار شد و سعی بر این بود که تجمعات کمتری باشد ضمن اینکه برنامه های گرامیداشت این روز بزرگ در فضای مجازی دنبال شد.

پایان پیام/66

منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


پیروزی الوحده با حضور نوراللهی