وظیفه بخش حقوقی دستگاه‌ها ارتقای حق دانستن جامعه است


وظیفه بخش حقوقی دستگاه‌ها ارتقای حق دانستن جامعه است

جنیدی گفت: انتظار مردم از بخش حقوقی دستگاه‌های مختلف، ارتقای حق دانستن برای جامعه است.

وظیفه بخش حقوقی دستگاه‌ها ارتقای حق دانستن جامعه است

به گزارش حوزه دانشگاهی گروه علمی پزشکی باشگاه خبرنگاران جوان، لعیا جنیدی در مراسم تکریم و معارفه معاون حقوقی و امور مجلس وزارت علوم، تحقیقات و فناوری که پیش از ظهر امروز (دوشنبه) با حضور وزیر علوم، تحقیقات و فناوری، احمد شمس، معاون هماهنگی و پیگیری‌های ویژه و خدمات مدیریت دفتر رئیس جمهور، حسین سیمایی صراف، دبیر هیئت دولت، جلیل مالکی، رئیس کانون وکلای دادگستری، معاونان وزیر علوم و جمعی از مسئولان و مدیران آموزش عالی کشور برگزار شد، با اشاره به اهمیت جایگاه خانواده آموزش عالی در میان مسئولان و مدیران دستگاه‌های مختلف دولتی اظهار داشت: ارزش و جایگاه وزارت علوم و خانواده آموزش عالی کشور همواره از سوی مسئولان و مقامات مختلف کشور مورد تاکید بوده است. بخشی از این تاکید، به خاطر تعلق خاطری است که همه ما نسبت به وزارت علوم داریم چرا که هرجایی مسئولیت داشته باشیم حتماً در بازه‌ای جزو خانواده وزارت علوم بوده‌ایم؛ چه به شکل دانشجو و چه هیئت علمی.

بیشتر بخوانید

آزمون‌های نیم‌سال دوم دانشگاه علمی‌کاربردی آنلاین برگزار شد

معاون حقوقی رئیس جمهوری در ادامه سخنان خود به معاونت حقوقی و امور مجلس در وزارت علوم اشاره کرد و گفت: خوشبختانه جایگاه معاونت حقوقی در این وزارتخانه ترکیبی از کار پارلمانی و تخصص حقوقی بوده است. این ترکیب را هم در دوره سیمایی صراف، هم در دوره علومی یزدی و نیز در سابقه اسلامی پناه شاهد بوده و هستیم.

جنیدی در ادامه افزود: تقاضای من از وزارت علوم همکاری هرچه بیشتر در زمینه کار مستندسازی معاونت حقوقی رئیس جمهوری است. وزارت علوم صاحب زمین‌ها و املاک بسیاری به واسطه دانشگاه‌های خود است. معاونت حقوقی رئیس جمهور در مسیر مستندسازی اموال منقول و غیرمنقول نیازمند حداکثر همکاری از سوی وزارت علوم است.

او در پایان اظهار داشت: انتظار مردم از بخش حقوقی دستگاه‌های مختلف، ارتقای حق دانستن برای جامعه است. بایستی به دنبال برآورده کردن این انتظار به حق مردم باشیم. اگرچه همه فصول قانون اساسی با هم برابر است، اما اجازه می‌خواهم بگویم که از نظر من فصل سوم قانون اساسی تفوق معنوی بر دیگر فصول دارد، چون از حق مردم حرف می‌زند و حق مردم برای ما هدف غایی است.

انتهای پیام/

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه سلامت

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید
منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


35 تصویر زمینه دخترانه جدید از عکس های شیک کیوت و با کلاس 2022