برگزاری مسابقه مجازی کتابخوانی ویژه غدیر 


برگزاری مسابقه مجازی کتابخوانی ویژه غدیر 

محمد مهدوی گفت: هم زمان با عید غدیر مسابقه مجازی کتابخوانی با محوریت حکمت های نهج البلاغه، سیره و سبک زندگی امیرالمومنین علی علیه السلام برگزار می‌شود.

«محمد مهدوی» در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری شبستان از کرمان جنوب، به برنامه های کانون فرهنگی هنری نورالرضا علیه السلام عنبرآباد در دهه امامت و ولایت اشاره کرد و گفت: هم زمان با عید غدیر مسابقه مجازی کتابخوانی با محوریت حکمت های نهج البلاغه، سیره و سبک زندگی امیرالمومنین علی علیه السلام برگزار می‌شود.

مدیر کانون فرهنگی هنری نورالرضا علیه السلام عنبرآباد با اشاره به نحوه اجرای این مسابقه، عنوان کرد: علاقمندان به شرکت در مسابقه مجازی کتابخوانی می بایست با مطالعه نهج البلاغه و یا کتب معتبر در زمینه سیره و سبک زندگی آن حضرت، چکیده ای از برداشت های خود را از مطالعه این کتب برای ما ارسال کنند.

وی اضافه کرد: پس از بررسی آثار، به ۳ نفری که بهترین برداشت های خود در خصوص فضائل امیرالمومنین علی علیه السلام ارسال کرده اند، جوایزی اهدا می شود.

مهدوی ابراز کرد: این مسابقه مجازی با هدف آشنایی بیشتر مردم به ویژه قشر جوان و نوجوان با حکمت های نهج البلاغه و فضائل امیرالمومنین علی علیه السلام و همچنین در راستای ترویج فرهنگ علوی در جامعه برگزار می شود.

مدیر کانون فرهنگی هنری نورالرضا علیه السلام عنبرآباد بیان کرد: علاوه بر این مسابقه مجازی نقاشی ویژه کودکان نیز برگزار می شود به همین منظور کودکان می بایست واقعه غدیر را به تصویر کشیده و با کمک والدین به گروه مجازی کانون در واتس آپ ارسال کنند.

وی ادامه داد: به ۳ نفر از کودکانی که بتوانند واقعه غدیر را به بهترین وجه ممکن نقاشی کنند جوایزی اهدا می شود و این مسابقه نیز با هدف آشنایی کودکان با غدیر برگزار می شود.

مهدوی اظهار کرد: یکی دیگر از برنامه های فرهنگی تبلیغی غدیر، آذین بندی مسجد و سراسر روستا است و در همین راستا قرار است پرچم های ۵ متری از سوی یک گروه جهادی در تهران، در اختیار ما قرار داده شود.

مدیر کانون فرهنگی هنری نورالرضا علیه السلام عنبرآباد اضافه کرد: علاوه بر این هم زمان با عید غدیر، بسته های فرهنگی حاوی خطبه غدیر و شکلات در بین اهالی روستا توزیع می شود تا از این طریق بتوانیم مبلغ غدیر باشیم.

وی عنوان کرد: یکی از برنامه های کانون در دهه امامت و ولایت، توزیع گوشت نذری است بنابراین در حال جلب کمک های مومنانه مردم و خیرین هستیم تا بتوانیم چند راس گوسفند قربانی ذبح کرده و گوشت های نذری را در بین نیازمندان محله مسجد توزیع کنیم.

مهدوی یادآور شد: هم زمان با عید قربان نیز ۱۵ راس گوسفند قربانی با مشارکت کانون فرهنگی هنری نورالرضا علیه السلام، هئیت جنت الحسین علیه السلام تهران، گروه جهادی فدائیان رهبر، گروه جهادی فدائیان عدالت و موسسه خیریه نسیم مهربانی ذبح شد.

مدیر کانون فرهنگی هنری نورالرضا علیه السلام عنبرآباد در خاتمه بیان کرد: از این تعداد قربانی، ۲ راس گوسفند با مشارکت اعضای کانون خریداری شد و ذبح شده و گوشت های نذری نیز در بین ۱۵۰ خانوار نیازمندان توزیع شد.

پایان پیام/586

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه مساجد و کانونها

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید
منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


جملات و متن تبریک روز جهانی خلبان به همسرم و عشقم + عکس نوشته و استوری