ماهیانه 3 تا 4 میلیارد هزینه کرونا در دانشگاه علوم پزشکی لرستان است


ماهیانه 3 تا 4 میلیارد هزینه کرونا در دانشگاه علوم پزشکی لرستان است

مشاور رئیس و مدیرکل حوزه ریاست دانشگاه علوم پزشکی لرستان گفت: ماهیانه 3 تا 4 میلیارد تومان هزینه پیشگیری، کنترل و درمان بیماری کرونا در دانشگاه است.

علی فرهادی در مراسم معارفه سرپرست جدید دانشکده بهداشت و تغذیه خرم‌آباد که امروز ۱۳ مردادماه برگزار شد، اظهار کرد: ماهیانه ۳ تا ۴ میلیارد تومان هزینه پیشگیری، کنترل و درمان بیماری کرونا در دانشگاه است که علاوه بر این ویروس منحوس، باعث شده که ۶۵ درصد درآمدهای بیمارستان‌های ما کاهش یابد.

وی تصریح کرد: دانشگاه در موج اول بیماری کرونا به اذعان وزارت بهداشت از دانشگاه‌های برتر و موفق در پیشگیری و درمان این بیماری بود که متأسفانه با عادی‌سازی و کاهش فاصله فیزیکی و برگزاری مراسمات اجتماعی توسط مردم، استان در وضعیت مناسبی قرار ندارد، لذا اولویت اول دانشگاه بحث کرونا و سلامت مردم در حال حاضر است.

مشاور رئیس دانشگاه علوم پزشکی لرستان خاطرنشان کرد: با وجود ویروس کرونا و مشکلات اعتباری پیش رو، باز در بحث آموزش سعی شده اتفاقات خوبی در دانشگاه حاصل شود و باهمت رئیس دانشگاه موفق شدیم، پذیرش دستیار در رشته قلب و عروق، هیات ممیزی دانشگاه، چارت اعضای هیات علمی و کسب مجوز احداث دانشکده بهداشت با اعتبار اولیه سه میلیارد تومان در فضای مناسب دیگر مجوزهای لازم را کسب کنیم.

فرهادی اضافه کرد: از اعضای هیات علمی دانشگاه انتظار داریم در تصمیمات دانشگاه سهیم بوده و در بحث پژوهش، کنترل و درمان بیماری کرونا حضوری فعال داشته باشند.

صدیقه ندری معاون آموزشی دانشگاه علوم پزشکی لرستان نیز در این مراسم اظهار کرد: از خدمات دکتر محمدحسن ایمانی نسب در زمان تصدی ریاست دانشکده قدردانی کرده و امیدوارم دکتر مهناز مردانی سرپرست جدید دانشکده بتواند در ارتقاء اهداف آموزشی و پژوهشی دانشکده موفق باشند.

گفتنی است، در این مراسم تکریم و معارفه، دکتر ایمانی‌نسب رئیس اسبق و دکتر مهناز مردانی سرپرست جدید به ارائه عملکرد و تشریح برنامه‌های خود پرداختند.

در پایان با اهدای لوح تقدیر ریاست دانشگاه به دکتر ایمانی‌نسب قدردانی و حکم سرپرستی به دکتر مهناز مردانی اهدا شد.

انتهای پیام


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


پری