نماینده دشتستان: طلاب پیشگام در بیان مطالبات جامعه هستند


نماینده دشتستان: طلاب پیشگام در بیان  مطالبات جامعه هستند

بوشهر-ایرنا- نماینده مردم دشستان در مجلس شورای اسلامی افزود: طلاب حوزه های علمیه همواره در بیان مطالبات مردمی پیشگام هستند.

ابراهیم رضایی پنج‌شنبه شب در دیدار با مسئولان حوزه علمیه خواهران استان بوشهر افزود: ارتباط و تعامل حوزه علمیه خواهران با بدنه مردم در ایجاد امید و نشاط در جامعه بسیار تاثیر گذار است و باعث ترویج سبک زندگی اسلامی ایرانی خواهد شد.

وی همچنین با قدردانی از تلاش حوزه علمیه خواهران استان بوشهر در عرصه فعالیت‌های جهادی تاکید کرد: خدمت به مردم ویژگی حوزه انقلابی است که حوزه علمیه خواهران این استان دارای چنین رویکرد و شاخصی است.

عضو کمیسیون امنیت ملی مجلس شورای اسلامی یادآورشد: روحیه و تفکر جهادی و انقلابی ، کلید حل مشکلات جامعه است.

نماینده مردم دشتستان در مجلس شورای اسلامی افزود: مهمترین عامل پیشرفت در کارها و علاج ریشه کن کردن مشکلات عمل به سیره شهداست.

مدیر حوزه‌های علمیه خواهران استان بوشهر نیز اظهارامیدواری کرد با همت نمایندگان استان، مردم بزودی طعم خوش مجلس انقلابی کارا و دغدعه مند نسبت به معیشت مردم را بچشند.

حجت الاسلام علی اکبر سماعیلی افزود: استان بوشهر با این همه منابع رو زمینی و زیر زمینی نباید مشکل اشتغال داشته باشد.

وی یادآورشد: انتظار حوزه علمیه خواهران در این زمینه تحقق مطالبات به حق مردم و جوانان نجیب استان بوشهر است.

اسماعیلی با اشاره به ظرفیت‌های فرهنگی و اجتماعی حوزه علمیه خواهران استان بوشهر و پویایی طلاب و اساتید گفت: همه این ظرفیت‌ها را می توان با کمک نمایندگان مجلس برنامه‌ریزی و مدیریت کرد تا شاهد آثار آن در استان و کشور باشیم.
فاطمه مجاهد معاون فرهنگی حوزه علمیه خواهران استان نیز در این نشست پیرامون طرح‌ها و برنامه‌های فرهنگی و اجتماعی و آمادگی طلاب خواهر در ارتقا فرهنگ دینی و اجتماعی و سبک زندگی اسلامی توضیحاتی را ارائه کرد.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه بوشهر

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید
منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


فیلم/ هواشناسی؛ بارندگی در کرمان شدید است؛ مردم خراسان جنوبی منتظر بارش‌های سیل‌آسا باشند