عشراوی: تشدید جنایات اسرائیل نشانه اصرار بر گسترش شهرک سازی


عشراوی: تشدید جنایات اسرائیل نشانه اصرار بر گسترش شهرک سازی

عضو کمیته اجرایی سازمان آزادیبخش فلسطین تداوم تجاوزات و جنایت‌های خطرناک رژیم صهیونیستی را محکوم کرد.

عشراوی: تشدید جنایات اسرائیل نشانه اصرار بر گسترش شهرک سازی به گزارش سرویس بین الملل خبرگزاری صداوسیما به نقل از خبرگزاری وفای فلسطین از رام الله، حنان عشراوی عضو کمیته اجرایی سازمان آزادیبخش فلسطین تداوم تجاوزات و جنایت‌های خطرناک رژیم صهیونیستی را محکوم کرد.
حنان عشراوی ضمن محکوم کردن ادامه جنایت‌ها و تجاوزگری‌های خطرناک رژیم صهیونیستی در اراضی اشغالی فلسطین، گفت: ادامه تشدید اقدامات توسعه طلبانه و خصمانه اسرائیل به علت رفتار و برخورد خاص و متفاوت جامعه جهانی با این دولت اشغالگر، خودداری این رژیم از رعایت حقوق و قوانین بین المللی و امتناع سازمان‌های بین المللی از بازخواست و مجازات آن است.
عشراوی افزود: اسرائیل علاوه بر این از حمایت دولت آمریکا برخوردار است و می‌کوشد در شرایط فعلی و تا قبل از برگزاری انتخابات بعدی آمریکا، از این حمایت نهایت بهره برداری را بکند تا بتواند برنامه هایش را برای تکمیل طرح‌های توسعه طلبانه و استعماری که مبتنی بر گسترش شهرک سازی و اجرای طرح الحاق است، عملی سازد.
وی در ادامه درباره پیامد‌های برنامه‌ها و اقدامات خطرناک اخیر اسرائیل در قدس هشدار داد، اقداماتی که شامل تخریب تعدادی از مراکز کشاورزی و دامپروری شهروندان فلسطینی در شهرک العیسویه، تخریب زمین‌های آنان و ادامه یورش‌ها و بازداشت فلسطینی‌ها در قدس می‌شود.
این عضو کمیته اجرایی سازمان آزادیبخش فلسطین با اشاره به تشدید حملات و جنایت‌های اسرائیل در شهر‌ها، شهرک‌ها، روستا‌ها و اردوگاه‌های فلسطینی تاکید کرد ملت فلسطین استوار و مقاوم در سرزمین‌های خود باقی می‌ماند و در برابر تجاوزات و جنایت‌های اسرائیل ایستادگی خواهد کرد.
وی خاطر نشان کرد ادامه توانمند سازی و اعطای مصونیت به اسرائیل، دست آن را برای ادامه ظلم، ستم و جنایت علیه ملت بی دفاع فلسطین بازخواهد گذاشت و موجب خواهد شد به دشمنی با جامعه بین المللی و نقض حقوق و قوانین بین المللی ادامه دهد.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه بین‌الملل

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!



بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


واکنش سفارت ایران در کابل به حمله تروریستی هرات