نماینده مجلس: ترویج مطالعه کتاب مدنظر فعالان فرهنگی اردکان باشد


نماینده مجلس: ترویج مطالعه کتاب مدنظر فعالان فرهنگی اردکان باشد

یزد - ایرنا - نماینده مردم اردکان در مجلس شورای اسلامی گفت: با توجه به دغدغه های رهبر معظم انقلاب اسلامی، بایستی ترویج فرهنگ کتاب و کتابخوانی در جامعه بیشتر مدنظر فعالان فرهنگی مساجد این شهرستان باشد.

به گزارش ایرنا، محمدرضا دشتی اردکانی دوشنبه شب در دیدار با فعالان مساجد جبهه فرهنگی شهرستان اردکان افزود: آموزش در تمامی ابعاد از جمله مواردی است که در جامعه مغفول مانده است و برگزاری کارگاه ها و دوره های آموزشی برای افزایش مهارت فعالان فرهنگی مساجد شهرستان ضروری است.

وی اضافه کرد: هم افزایی بین فعالان فرهنگی مساجد اردکان لازم است ، انتظار داریم شاهد فعالیت های فرهنگی بیشتری در مساجد مناطق مختلف در سراسر شهرستان باشیم.

نماینده استان یزد در مجلس تصریح کرد:‌ امروز فضای مجازی یکی از محورهای اصلی محسوب می شود به همین دلیل دغدغه مربوط به فضای مجازی و فعالیت های این عرصه نیز می بایستی در دستور کار هیات امنای مساجد باشد.

دشتی اردکانی با بیان اینکه می توان با استفاده از ظرفیت مساجد و فعالان فرهنگی نسبت به کاهش آسیب های اجتماعی اقدام کرد ، یادآور شد:‌ مسجد، یکی از اصلی ترین و کلیدی ترین کانون های حل مشکلات پدیدآمده در زمان هشت سال جنگ تحمیلی بود و در عصر حاضر نیز باید این نقش محوری مسجد تقویت و حفظ شود.

وی یادآور شد:‌در نظر داریم تا ردیف بودجه مربوط به مساجد را در مجلس احیا کنیم و آمادگی داریم تا در مجلس شورای اسلامی یاور فعالان فرهنگی مساجد باشیم.

شهرستان اردکان بیش از ۱۵۰ مسجد فعال دارد.

مرکز شهرستان ۹۸ هزار نفری اردکان در ۶۰ کیلومتری شمال شهر یزد قرار دارد.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه یزد

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


صفر تا صد عروسی های فریبا نادری + عکس مراسم های ازدواج خانم بازیگر !