تجهیز 24 خانه ورزش روستایی در ایلام


تجهیز 24 خانه ورزش روستایی در ایلام

ایلام - ایرنا - مدیرکل ورزش و جوانان ایلام با بیان اینکه امسال در مجموع 24 خانه ورزش روستایی در ایلام تجهیز شده است، گفت: همچنین سه منطقه محروم بان‌بور، سبزی‌آباد و بانبرز شهر ایلام نیز به وسایل و امکانات ورزشی تجهیز شد.

مظفر علی‌شائی روز شنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا اظهار داشت: در مرحله دوم تجهیز خانه‌های ورزش روستایی، ۱۱ مورد شامل طاق گاورین و جوبسرخ شهرستان چرداول، زردلان در هلیلان، شوره ماژین در دره‌شهر، پشت قلعه در آبدانان، چغاکبود و پلک‌لک در ایلام، مهر در ملکشاهی، علی آباد و دشت‌اکبر در دهلران و بانهلان در شهرستان بدره با اعتبار ارزش یک میلیارد ریال تجهیز شد.

وی یادآور شد: در مرحله اول از تجهیز خانه‌های روستایی ۱۳ خانه ورزش روستایی با اعتبار یک میلیارد و ۳۰۰ میلیون ریال تجهیز شد که امیدواریم با همراهی مسوولان بسترهای لازم برای راه‌اندازی خانه‌های ورزش بیشتری فراهم شود.

مدیرکل ورزش و جوانان استان ایلام تاکید کرد: توسعه خانه‌های ورزش روستایی سهم بسزابی در توسعه ورزش قهرمانی و همگانی در سطح استان ایفا می‌کند و بر این اساس برنامه‌ریزی‌هایی در طول سال برای تجهیز و تقویت امکانات خانه‌های ورزش روستایی در تمامی روستاها در نظر گرفته شده است.

علی‌شائی یادآور شد: همه روستاهایی که دهیاری‌های آن‌ها، بستر راه‌اندازی خانه ورزش روستایی را فراهم کردند تجهیز شده است.

استان ایلام با ۵۸۰ هزار نفر جمعیت دارای ۳۰ هزار ورزشکار سازمان‌یافته است.


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید
منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


انشا در مورد امید به زندگی ؛ چندین انشا ادبی و زیبا امید به زندگی