برگزاری کنگره امام سجاد(ع) موجب رشد وتوسعه دینی شده است


برگزاری کنگره امام سجاد(ع) موجب رشد وتوسعه دینی شده است

بندرعباس- ایرنا- مدیرکل تبلیغات اسلامی هرمزگان گفت: برگزاری کنگره بین المللی امام سجاد(ع) برای رشد و توسعه دینی جامعه بسیار موثر عمل کرده است.

حجت الاسلام علی اکبر انصاری راد شامگاه یکشنبه در دیدار اعضای ستاد برگزاری کنگره بین المللی امام سجاد(ع) با وی افزود: یکی از سرمایه های اصلی دینی هرمزگان کنگره بین المللی امام سجاد(ع) بوده که این رخداد بازتاب خوبی در سطح ملی و بین المللی داشته است.
وی با قدردانی از همه کسانی که در برگزاری ۹ دوره کنکره بین المللی امام سجاد(ع) قدمی برداشته‌اند، اظهار کرد: در سال‌های گذشته از همه عناصر تاثیرگذار دینی از جمله ظرفیت مبلغان، امامان جمعه وجماعات و مداحان در راستای معرفی شخصیت، سیره و آثار امام زین العابدین(ع) و پربارتر شدن کنگره استفاده شده است.
مدیرکل تبلیغات اسلامی هرمزگان عنوان کرد: امسال نیز همه این عناصر موثر در حوزه ترویج دین و مکتب اهل بیت(ع) با شیوه‌های جدید تبلیغاتی و ترویجی در خدمت اشاعه و ترویج فرهنگ سجادیه و برگزاری مطلوب کنگره دهم خواهدبود.
انصاری راد، از سایت خبری، موسسه تبیان و ۲۵ گروه مجازی به عنوان دیگر عناصر تاثیر گذار فرهنگی تبلیغات اسلامی یاد کرد و افزود: از این ظرفیت‌ها نیز در جهت اطلاع رسانی برنامه‌های کنگره دهم استفاده خواهیم کرد.
وی ابرازداشت: همه سعی مان براین است که متناسب با شرایط، نشست‌های علمی متعدد اما کوچک و با رعایت پروتکلهای بهداشتی برگزار کنیم و در زمینه تولید محتوا نیز تلاش خواهیم کرد.
کنگره بین المللی امام سجاد(ع) همه ساله همزمان با سالروز شهادت چهارمین اختر تابناک آسمان امامت و ولایت در ۲۵ محرم به همت ستاد هماهنگی کانون‌های فرهنگی هنری مساجد هرمزگان و با همکاری ادارات و نهادهای استان و ستاد هماهنگی کانون‌های مساجد کشور و با حضور اندیشمندان داخلی و خارجی در بندرعباس برگزار می‌شود.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه هرمزگان

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!



بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


سخنگوی نیروهای مسلح: دو ناوشکن آمریکایی را با تعدادی پهپاد هدف قرار دادیم