فولاد جشن قهرمانی پرسپولیس را کنسل کرد


فولاد جشن قهرمانی پرسپولیس را کنسل کرد

درحالیکه اعضای تیم پرسپولیس خود را برای گرفتن جشن قهرمانی آماده می کردند گل ثانیه های پایانی فولاد در بازی با ذوب آهن این موضوع را به تاخیر انداخت . به نقل از فارس، اعضای تیم فوتبال پرسپولیس پس از رسیدن به شهر اهواز و صرف شام برای تماشای بازی های لیگ به اتاق های شان در هتل رفتند. در این میان بازی شهرخودرو با تراکتور و فولاد با ذوب آهن که نقش...

فولاد جشن قهرمانی پرسپولیس را کنسل کرد
فولاد جشن قهرمانی پرسپولیس را کنسل کرد

درحالیکه اعضای تیم پرسپولیس خود را برای گرفتن جشن قهرمانی آماده می کردند گل ثانیه های پایانی فولاد در بازی با ذوب آهن این موضوع را به تاخیر انداخت .

به نقل از فارس، اعضای تیم فوتبال پرسپولیس پس از رسیدن به شهر اهواز و صرف شام برای تماشای بازی های لیگ به اتاق های شان در هتل رفتند.

در این میان بازی شهرخودرو با تراکتور و فولاد با ذوب آهن که نقش ویژه ای در قطعی شدن پوکر قهرمانی شاگردان یحیی گل محمدی داشت بیش از سایر بازی ها مورد توجه اعضای پرسپولیس بود.

بازیکنان پرسپولیس با حضور در اتاق هایشان و اعضای کادرفنی هم با جمع شدن دور هم مشغول تماشای این بازی ها بودند و در حالیکه آنها قصد داشتند پس از اتمام بازی با فولاد و مساوی تمام شدن این دیدار در هتل جشن بگیرند اما گل ثانیه های پایانی صابر حردانی که سبب برتری ۲ بر یک شاگردان جواد نکونام مقابل ذوب آهن شد قطعی شدن قهرمانی پرسپولیس را دست کم برای یک شب به تاخیر انداخت.

با این وجود خبری از جشن قهرمانی پیش از بازی با نفت مسجد سلیمان در اردوی پرسپولیس نبود.

تبلیغات زیر خبر پاپ کل اخبار
این مطلب را به اشتراک بگذارید sms whatsapp

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه فوتبال داخلی

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید
منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


عکس/ پدر مهران غفوریان واقعا ساواکی بود؟