تسریع روند صلح با تغییرات در کادر سیاسی طالبان


ذبیح الله مجاهد سخنگوی طالبان به رسانه ها گفته است، در این اواخر برای تسریع و تقویت روند صلح تغییراتی در بخش‌های نظامی و سیاسی طالبان به میان آمده است و انتظار می‌رود که با آمدن این تغییرات روند صلح تسریع و منظم‌تر شود. با این حال...

ذبیح الله مجاهد سخنگوی طالبان به رسانه ها گفته است، در این اواخر برای تسریع و تقویت روند صلح تغییراتی در بخش‌های نظامی و سیاسی طالبان به میان آمده است و انتظار می‌رود که با آمدن این تغییرات روند صلح تسریع و منظم‌تر شود.

با این حال خبرگزاری اسوشیتدپرس گزارش داده که در هیات بیست نفرۀ طالبان چهار تن اضافه شده اند و نام مولوی امیرخان متقی از این تیم بیرون کشیده شده است.
این خبرگزاری به نقل از برخی منابع طالبان خبر می‌دهد که مولوی عبدالحکیم قاضی القضات کنونی و مولوی ثاقب قاضی القضات طالبان در زمان حاکمیت شان عضو هیات گفتگو کنندۀ طالبان شده اند.

اعضای دفتر سیاسی گروه طالبان در دوحه؛
در گزارش خبرگزاری اسوشیتدپرس همچنان به تعیین شدن ملایعقوب پسر ملا عمر رهبر پیشین طالبان به عنوان مسوول نظامی این گروه اشاره شده است.
این خبرگزاری نگاشته است که ملا هبت‌الله رهبر طالبان این تغییرات را برای مدیریت خوب‌تر بخش نظامی و سیاسی این گروه آورده است.

کد (9)

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه افغانستان

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید
منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


دانلود آهنگ خاص و بی نظیر اجتماعی سارینا از شاهین نجفی