برگزاری لیگ قهرمانان آسیا در 4 ورزشگاه جام جهانی


برگزاری لیگ قهرمانان آسیا در 4 ورزشگاه جام جهانی

مسابقات لیگ قهرمانان در 4 استادیوم جام جهانی در قطر برگزار خواهد شد. روزنامه استاد الدوحه قطر در گزارشی پیرامون برگزاری ادامه رقابت های لیگ قهرمانان باشگاه های آسیا به صورت متمرکز در این کشور نوشت: دوحه از ابتدا هم تنها گزینه AFC بود که تمامی امکانات لازم برای برگزاری این مسابقات را داشت. در این گزارش آمده است: کنفدراسیون فوتبال آسیا همانطور...

برگزاری لیگ قهرمانان آسیا در 4 ورزشگاه جام جهانی
برگزاری لیگ قهرمانان آسیا در ۴ ورزشگاه جام جهانی

مسابقات لیگ قهرمانان در ۴ استادیوم جام جهانی در قطر برگزار خواهد شد.

روزنامه استاد الدوحه قطر در گزارشی پیرامون برگزاری ادامه رقابت های لیگ قهرمانان باشگاه های آسیا به صورت متمرکز در این کشور نوشت: دوحه از ابتدا هم تنها گزینه AFC بود که تمامی امکانات لازم برای برگزاری این مسابقات را داشت.

در این گزارش آمده است: کنفدراسیون فوتبال آسیا همانطور که انتظار می رفت دوحه را به عنوان میزبان رقابت های لیگ قهرمانان باشگاه های آسیا انتخاب کرد. بازی هایی که از ادامه مرحله گروهی در منطقه غرب پیگیری می شود و به مراحل حذفی خواهد رسید.

فدراسیون فوتبال قطر با یک پروژه کامل و استفاده از امکانات میزبانی جام جهانی خواستار برگزاری این رقابت ها در دوحه شده بود. در این برنامه ۵ استادیوم برای برگزاری بازی ها پیش بینی شده که چهار ورزشگاه از استادیوم های آماده شده برای برگزاری جام جهانی ۲۰۲۲ خواهد بود. ورزشگاه های استاد خلیفه، استاد الجنوب، مدینه التعلیمیه و الریان در کنار استادیوم جاسم بن حمد که از ورزشگاه های جام جهانی نیست. هر ۵ استادیوم از سیستم خنک کننده بهره می برند که امکان برگزاری مسابقات در این فصل را فراهم می کنند.

همانطور که انتظار می رفت دوحه با توجه به امکانات موجود تنها گزینه ای بود که می توانست رقابت ها را در این مقطع برگزار کند و شروط AFC را محقق خواهد کرد. هر یک از ۱۶ تیم حاضر در بازی ها یک زمین تمرینی خاص در اختیار دارد، تست های کرونا و مراقبت های مرتبط با شیوع این بیماری به خوبی انجام خواهد شد و مشکلی برای ورود تیم ها به دوحه و اقامت آنها در طول برگزاری بازی ها وجود ندارد. همچنین تمام مسائل مربوط به حق پخش تلویزیونی، تبلیغات محیطی و سایر موارد مورد نظر AFC اجرا خواهد شد تا بازی های باقیمانده لیگ قهرمانان در این فصل به بهترین شکل برگزار شود.

تبلیغات زیر خبر پاپ کل اخبار
این مطلب را به اشتراک بگذارید sms whatsapp

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه فوتبال داخلی

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید
منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


فال حافظ روزانه شنبه 15 اردیبهشت 1403 با معنی و تفسیر دقیق