سرنگونی هواپیمای بدون سرنشین ارمنستان


سرنگونی هواپیمای بدون سرنشین ارمنستان

وزارت دفاع جمهوری آذربایجان از سرنگونی یک فروند هواپیمای بدون سرنشین ارمنستان خبر داد.

سرنگونی هواپیمای بدون سرنشین ارمنستانبه گزارش سرویس بین الملل خبرگزاری صداوسیما به نقل از پایگاه خبری وزارت دفاع جمهوری آذربایجان، در اولین ساعات صبح امروز (پنج شنبه) یک هواپیمای بدون سرنشین " X-۵۵" ارتش ارمنستان در سمت منطقه مرزی " تاووز" جمهوری آذربایجان قصد انجام عملیات شناسایی را داشت که با هوشیاری نیرو‌های جمهوری آذربایجان شناسایی و مورد هدف قرار گرفته و منهدم شد.
وزارت دفاع جمهوری آذربایجان روز گذشته هم از سرنگونی یک فروند هواپیمایی بدون سرنشین ارمنستان خبر داد و همچنین اعلام کرده بود که یک واحد توپخانه‌ای ارمنستان هم همراه نیرو‌های نظامی آن نابود شده است.
رئیس واحد مطبوعاتی وزارت دفاع جمهوری آذربایجان هم اخبار منتشر شده از سوی منابع خبری ارمنستان مبنی بر انهدام ۱۳ هواپیمای بدون سرنشین و چندین دستگاه تانک ارتش جمهوری آذربایجان توسط ارمنستان را کذب محض خواند و اعلام کرد همۀ هواپیما‌های بدون سرنشین و تانک‌های ما بطور سالم در محل مربوطه قرار گرفته و آسیبی ندیده اند.
وزارت دفاع جمهوری آذربایجان همچنین در بیانیه‌ای اعلام کرد، نیرو‌های ارمنستان بار دیگر سعی در حمله به روستا‌های "آغدام"، "دوندار قوشچو" و "واحیدلی" را دارند و درگیری‌ها همچنان ادامه دارد.
براساس این بیانیه روستا‌های "آغدام"، "دوندار قوشچو" و "واحیدلی" از سوی نیرو‌های ارمنستان با تجهیزات سنگین جنگی زیر آتش قرار گرفتند.
نیرو‌های نظامی جمهوری آذربایجان و ارمنستان بار دیگر بتازگی با یکدیگر درگیر شدند که بر اثر آن چند نظامی که گفته شده متعلق به هر ۲ طرف بوده‌اند، کشته و تعدادی نیز زخمی شدند.
باکو و ایروان هر یک جداگانه، دیگری را متهم به آغاز این درگیری کردند.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه بین‌الملل

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


گرگی ناگهان وارد بیمارستان شد/ اما زمانی که پرستاران علت را فهمیدن، نتوانستند جلوی گریه...