کشف 32 کیلوگرم مواد مخدر در جزیره کیش


کشف 32 کیلوگرم مواد مخدر در جزیره کیش

کیش- ایرنا- فرمانده نیروی انتظامی و پایگاه دریابانی صبح امروز در جمع خبرنگاران از کشف 32 کیلوگرم مواد مخدر در این جزیره خبر داد.

این مواد که شامل تریاک و گل هستند در سه عملیات مجزا کشف و منهدم و ۱۰ نفر هم در این ارتباط دستگیر و به مقامات قضایی ارجاع داده شدند.

سرهنگ علی اصغر جمالی در تشریح جزئیات این عملیات گفت: ۱۰ کیلوگرم از این مواد توسط یک خانواده و در سفری که به جزیره کیش داشتند حمل شده است و سه نفر هم دستگیر شدند. ۲۰ کیلوگرم دیگر نیز درعملیاتی جداگانه توسط پلیس مبارزه با مواد مخدر و پلیس آگاهی و همکاران امنیت اخلاقی کشف و منهدم شد.

وی با اشاره به دستگیری ۶ خرده‌فروش موادمخدر افزود: خانواده‌ها هدف اصلی توزیع‌کنندگان هستند و بنابراین از این نظر تمام سنین در معرض خطر و تهدید قرار دارند. ولی در یک تقسیم بندی کلی می‌توان جوانان را طرفدار مواد صنعتی بالاخص «گل» و میانسال به بالا را علاقهمند به مواد «سنتی» دانست و از نظر مصرف در بین زنان و مردان تقریبا تفاوتی وجود ندارد. از طرفی مصرف مواد نسبت به جمعیت کیش بالا نیست.

سرهنگ جمالی در ادامه از کشف ۱۰۰ کیلوگرم مواد و دستگیری ۱۲۰ قاچاقچی و فروشنده از ابتدای سال تاکنون خبر داد و گفت که این ارقام در مقایسه با سال گذشته تفاوتی نکرده است. وی همچنین ساکنان موقت جزیره را عمده توزیع‌کنندگان مواد در کیش دانست و افزود: خرده‌فروش‌ها معمولا کسانی هستند که به تناوب در بین دستگیرشدگان مشاهده شده‌اند.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه کیش

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


تغییر چهره «مژگان زن رضا پروانه» سریال پوست شیر بعد 2 سال / چجوری این همه تغییر کرد ؟! ...