معرفی روش های خرید بلیط هواپیمای ارزان قیمت


درست است که خرید بلیط هواپیما را می توان با فشار دادن یک کلیک در سایت های فروش بیلط تهیه نمود اما اگر به دنبال بلیط هواپیما ارزان هستید این پست را حتما مطالعه نمایید زیرا ما در این مقاله معرفی روش های خرید بلیط هواپیمای ارزان قیمت را در اختیار شما عزیزان قرار می دهیم. … نوشته معرفی روش های خرید بلیط هواپیمای ارزان قیمت اولین بار در خاتون آنلاین....

درست است که خرید بلیط هواپیما را می توان با فشار دادن یک کلیک در سایت های فروش بیلط تهیه نمود اما اگر به دنبال بلیط هواپیما ارزان هستید این پست را حتما مطالعه نمایید زیرا ما در این مقاله معرفی روش های خرید بلیط هواپیمای ارزان قیمت را در اختیار شما عزیزان قرار می دهیم. خرید بلیط هواپیما به قیمت ارزان مستلزم رعایت نکاتی می باشد که ما در این مطلب به شما عزیزان معرفی می نماییم.

راه های تهیه بلیط هواپیما با قیمت ارزان

خرید بلیط هواپیما با قیمت مناسب به چند روش امکان پذیر است که ما در این بخش از مقاله به معرفی آنها می پردازیم.

خرید بلیط چارتر از سایت های معتبر فروش بلیط هواپیما

یکی از روش های مرسوم تهیه بلیط ارزان هواپیما ، خرید اینترنتی است. در این روش شما به سایت های معتبر و مطمئن مراجعه می نمایید و در تاریخ رفت و برگشت و همچنین مبدا و مقصد خود را تعیین می نمایید و با فشار دادن دکمه تایید سایت ، قیمت تمام شده برای شما نمایان می شود. البته از آنجایی که خرید بلیط‌ های چارتری و لحظه آخری از نظر اقتصادی بسیار مقرون به‌صرفه است شما می‌توانید با پرداخت هزینه کمتری نسبت به بهای بلیط سیستمی، بلیط مناسبی بیابید.

بلیط‌ چارتر مخصوصا برای کسانیکه که به دلیل موقعیت شغلی و یا علاقه به سفر به سفر های زیادی می روند بلیط‌ های چارتری را می‌توانند از طریق سایت‌ ها و اپلیکیشن‌ های خرید بلیط هواپیما تهیه کرد.

خرید اینترنتی بلیط هواپیما به سریع‌ ترین و بهترین روش جستجو و انتخاب و خرید بلیط هواپیما تبدیل شده است. درست است که با مراجعه به آژانس‌ های مسافرتی نیز می‌ توان بلیط چارتری هواپیما را تهیه نمود (در ادامه توضیح خواهیم داد) اما این روند به دلیل زمانبر بودن و عدم دسترسی به لیست تمام پروازها کم طرفدار است و رفته رفته سایت و اپلیکیشنهای خرید اینترنتی بلیط هواپیما جایگیزین آنها شده اند.

قیمت بلیط سیستمی برای بزرگسالان و کودکان متفاوت می باشد اما در خرید بلیط چارتری هواپیما این امکان وجود ندارد و همچنین شما نمی توانید تاریخ پروازتان را تغییر دهید و یا کنسل نمایید. از این رو در صورتی که قصد تغییر زمان و تاریخ بلیط خود را داشته باشید، باید به طور کلی بلیط خود را کنسل و نسبت به خرید بلیط جدید اقدام کنید.

بهتر است که بدانید در صورت کنسل کردن بلیط چارتری بر خلاف بلیط سیستمی هیچ‌ وجهی به مسافر برگردانده نمی شود.

معرفی روش های خرید بلیط هواپیمای ارزان قیمت

خرید بلیط چارتر از آژانس های مسافرتی

ما می دانیم که شما با خرید بلیط هوایی از آژانس های مسافرتی آشنایی دارید اما بهتر است پس از مراجعه به آژانس مسافرتی متذکر شوید که بلیط چارتر می خواهید زیرا قیمت بلیط چارتر از بلیط سیستمی ارزان تر می باشد. شما جهت تهیه بلیط چارتر هواپیما باید 2 یا 1 روز مانده به سفر خود به آژانس مسافرتی مراجعه نمایید.

چه اهل مسافرت باشید چه نباشید با واژه بلیط چارتر آشنایی دارید زیرا بلیط چارتر و یا لحظه آخری هواپیما به دلیل قیمت مناسبش نسبت به بلیط سیستمی طرفدار زیادی دارد. به عبارت دیگر بلیط چارتر به معنای دربست کردن است یعنی ایرلاین تمام ظرفیت هواپیما خود را به مقصد خاص بصورت یکجا و قیمت پایین تر به آژانس مسافرتی می فروشد. طبیعتا در این صورت قیمت بلیط نیز برای مسافران ارزان تر تمام می شود و به نوعی یک معامله دو سر سود می باشد.

فروش رفتن تمام این صندلی‌ ها به شرایط و موقعیت زمانی و مقصد سفر بستگی دارد و آژانس‌ های هواپیمایی تلاش می‌کنند بلیط‌ های پیش‌ خرید شده را تا روز موعد به فروش برسانند.

آژانس‌ ها مسافرتی نیز تمام یا بخشی از صندلی‌ های هواپیمایی را به مسیرهای خاص را به صورت سالانه یا برای مدت معینی از ایرلاین‌ها، اجاره می‌کنند که به این شرکت‌ های مسافرتی به اصطلاح چارترکننده می‌گویند.

نکات کلیدی جهت تهیه بلیط هواپیما ارزان قیمت

ترجیحا سفر خود را به وسط هفته مکول نمایید

عموما بلیط هواپیما در اواخر و اوایل هفته گران تر است زیرا اکثرا سفر های خود را در تعطیلات آخر هفته برنامه ریزی می کنند و به اصطلاح به این زمان ها pik پیک گفته می شود که ازدحام مسافر بیش از روز های عادی است و طبیعتا شرکت های هواپیمایی در این زمان ها قیمت بلیط های خود را افزایش میدهند.

تعطیلات مناسبتی وقت مناسبی برای سفر هوایی نیست

همانطور که در قسمت بالا گفتیم تعطیلات مناسبتی وقت مناسبی برای سفر هوایی نیست زیرا در این ایام به دلیل ترافیک مسافر رزور بلیط هواپیما با قیمت بالا صورت می گیرد. بهتر است که حدالامکان سفر خود را برای وسط هفته برنامه ریزی نماییم.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه گوناگون

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


لایحه عفاف و حجاب بار دیگر به شورای نگهبان ارسال شد