به دنبال رفع نواقص بهداشتی و ایمنی مدارس هرمزگان هستیم


به دنبال رفع نواقص بهداشتی و ایمنی مدارس هرمزگان هستیم

معاون تربیت بدنی و سلامت آموزش و پرورش هرمزگان گفت: هدف از تشکیل کمیته ایمنی و بهداشت در ستاد پروژه مهر، ایجاد هماهنگی های لازم برای پیشبرد ایمن سازی و بهبود وضعیت بهداشتی مدارس است.

علیرضا باقری در پنجمین جلسه پروژه مهر آموزش‌وپرورش استان هرمزگان که با دستور کار بررسی فعالیت‌های کمیته ایمنی و بهداشت مدارس برگزار شد، گفت: ایجاد هماهنگی‌های لازم در پیشبرد ایمن‌سازی و استانداردسازی وضعیت بهداشتی مدارس استان از اهداف تشکیل کمیته ایمنی و بهداشتی در پروژه مهر است.

وی افزود: این کمیته جهت رفع نواقص بهداشتی و ایمنی موجود در مدارس ایجاد شده است که برنامه‌های عملیاتی و تقویم اجرایی آن تدوین و به مدارس ابلاغ‌شده است.

باقری ادامه داد: همراهی اداره کل نوسازی و تجهیز مدارس یکی از ارکان اساسی تحقق اهداف این کمیته در ایمن‌سازی و مقاوم‌سازی فضاهای آموزشی در سراسر استان است.

معاون تربیت‌بدنی و سلامت آموزش‌وپرورش هرمزگان خاطرنشان کرد: رعایت پروتکل‌های بهداشتی، فاصله‌گذاری اجتماعی، استفاده از ماسک، مواد شوینده دست، بررسی وضعیت جسمانی دانش آموزان و همچنین آموزش‌های مجازی در راستای پیشگیری از بیماری کرونا را می‌توان از مهم‌ترین فعالیت این کمیته در ایام بازگشایی مدارس نام برد.

انتهای پیام

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه هرمزگان

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید
منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


اسامی داوران مرحله استانی اعلام شد/ داورانی از جنس هنر و تجربه