آزمون استخدامی در بهترین شرایط ممکن برگزار شد


آزمون استخدامی در بهترین شرایط ممکن برگزار شد

مدیرعامل شرکت شیر پاستوریزه پگاه زنجان گفت: آزمون استخدامی شرکت صنایع شیر ایران «پگاه» با رعایت همه پروتکل‌های بهداشتی و در بهترین شرایط برگزار شد.

امیر کلامی‌فرد در گفت‌وگو با ایسنا، اظهار کرد: در بازدیدی که از محل‌های برگزاری آزمون به عمل آمد، خوشبختانه آزمون صنایع شیر ایران «پگاه» با رعایت همه پروتکل‌های بهداشتی در استان برگزار شد.

وی با بیان اعلام نیاز شرکت صنایع شیر ایران «پگاه» به جذب نیروی انسانی، افزود: ثبت‌نام در آزمون استخدام صنایع شیر ایران، به‌ منظور تامین نیروی انسانی مورد نیاز از ۲۴ اردیبهشت‌ماه امسال آغاز و تا یکم خردادماه از طریق سایت اینترنتی مرکز آزمون جهاددانشگاهی به آدرس www.hrtc.ir امکان‌پذیر شده بود.

این مسئول تاکید کرد: آزمون به‌ صورت کتبی، مصاحبه تخصصی و گزینش، افراد واجد شرایط را به صورت قرارداد مدت‌ معین انتخاب می‌کند.

مدیرعامل شرکت شیر پاستوریزه پگاه زنجان تصریح کرد: بر همین اساس روز گذشته (۲۰ تیر) این آزمون به شکل متمرکز در مرکز استان و توسط جهاددانشگاهی زنجان در دو حوزه جداگانه برادران و خواهران برگزار شد.

کلامی‌فرد خاطرنشان کرد: با توجه به شیوع ویروس کرونا و حساسیت مسئولان استانی نسبت به ایجاد تجمعات، در بازدیدی که از محل‌های برگزاری آزمون به عمل آمد، خوشبختانه این آزمون با رعایت همه پروتکل‌های بهداشتی در استان برگزار شد.

انتهای پیام

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه زنجان

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید
منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


طلاق روناک یونسی از شوهر دومش ! / خانم بازیگر در کانادا مطلقه شد + عکس شوهران اول و دوم !