فعالان اقتصادی می‌توانند موانع تولید را ثبت و پیگیری کنند


فعالان اقتصادی می‌توانند موانع تولید را ثبت و پیگیری کنند

معاون برنامه ریزی دادگستری استان یزد اعلام کرد: فعالان اقتصادی می‌توانند با هدف ایجاد امنیت اقتصادی، رفع موانع حقوقی و قضایی تولید و اشتغال و مبارزه با مفاسد اقتصادی، در چارچوب وظایف و اختیارات قوه قضاییه، موانع تولید را در سامانه حامی ثبت و پیگیری کنند.

«سعیدرضا پارساییان» در این رابطه گفت: سامانه حمایت حقوقی - قضایی از سرمایه‌گذاری مشروع تحت عنوان «حامی» عامل ارتباط نظام‌مند و مستمر با فعالان اقتصادی جهت اطلاع از مسائل و مشکلات حقوقی و قضایی تولید، سرمایه‌گذاری و اشتغال است.

وی افزود: با هدف حمایت‌های لازم جهت رفع مسائل و مشکلات حقوقی و قضایی سرمایه‌گذاری و ایجاد هماهنگی و انسجام در امور مشاوره، کارشناسی و داوری مربوط به دعاوی و اختلافات پرونده‌های تجاری و اقتصادی، سامانه‌ حمایت از فعالان اقتصادی تحت عنوان «حامی» راه‌اندازی شده است.

وی دبیرخانه ستاد مرکزی پیگیری اجرای سیاست‌های کلی اقتصاد مقاومتی قوه قضائیه طراح و پشتیبان این سایت معرفی و اظهار کرد: موارد ثبت شده در این سایت با حفظ محرمانگی جهت ررسی و قرار گرفتن در فرایند حمایت حقوقی و قضایی به استان های مربوطه ارجاع می گردد و به موارد کلان و دارای اهمیت ملی نیز در مرکز رسیدگی خواهد شد.

این مقام قضایی تصریح کرد: همه فعالان اقتصادی می توانند برای ثبت‌نام در این سامانه به آدرس اینترنتی www.hami.adliran.ir مراجعه نمایند.

به گزارش ایسنا و به نقل از روابط عمومی دادگستری یزد، پارساییان ابراز کرد: تمام شرکت های تولیدی، صنعتی، کشاورزی، تجارت و بازرگانی، نفت و گاز و پتروشیمی، معدن و صنایع معدنی، تعاونی و دانش بنیان می توانند مشکلات و موانع کاری خود را از این طریق با دستگاه قضایی مطرح کنند.

انتهای پیام

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه یزد

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید
منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


بهترین و زیباترین شعر درباره جشن خودکار برای کلاس سوم و چهارم ابتدایی