بیست و پنجمین جشنواره قرآنی هدهد برگزار می شود


بیست و پنجمین جشنواره قرآنی هدهد برگزار می شود

بیست و پنجمین جشنواره قرآنی هدهد با مشارکت 110 تیم ویژه دانشگاهیان وزارت بهداشت بزرگداشت سردار شهید قاسم سلیمانی برگزار می شود.

به گزارش خبرنگار گروه قرآن و معارف خبرگزاری شبستان، بیست و پنجمین جشنواره قرآنی هدهد با مشارکت ۱۱۰ تیم ویژه دانشگاهیان وزارت بهداشت بزرگداشت سردار شهید قاسم سلیمانی برگزار می شود.

بیست و پنجمین جشنواره قرآنی هدهد در بخش های ادبی، آوایی، هنری و صنایع دستی، فناوری اطلاعات،‌ معارفی، پژوهشی، تیمی، ویژه برگزار می شود.

آشنایی با احادیث اهل بیت (ع)، آشنایی با مفاهیم نهج البلاغه، آشنایی با مفاهیم صحیفه سجادیه، آشنایی با ترجمه و تفسیر قرآن کریم، آشنایی با سیره معصومین (ع)، حفظ موضوعی قرآن کریم، احکام، پرسمان معارفی، سبک زندگی قرآنی و نماز لیستمنابع بخش معارفی بیست و پنجمین جشنواره قرآنی هُدهُد را تشکیل می دهد.

کتاب هدایت در قرآن آیت الله جوادی آملی نشر اسرا ۱۳۹۷ در رشته تلخیص و کتاب حرکت مرحوم علی صفایی حائری انتشارات لیله القدر 1386 در رشته نقد از منابع بیست و پنجمین جشنواره قرآن و عترت دانشگاه های علوم پزشکی کشور است.

گفتنی است علاقمندان به شرکت در بیست ‌وپنجمین جشنواره قرآن و عترت دانشگاه‌های علوم پزشکی کشور جهت ثبت نام در این دوره از جشنواره تا پایان شهریور ماه جاری مهلت دارند تا به پایگاه اطلاع رسانی www.quran.behdasht.gov.ir مراجعه و یا با کارشناس واحد قرآن ‌و عترت دانشگاه خود تماس بگیرند.

پایان پیام/47

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه قرآن و معارف

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


انواع فونت و متن بسم الله الرحمن الرحیم برای بیو اینستا