دستگیری سارقان موبایل قاپ در البرز


دستگیری سارقان موبایل قاپ در البرز

کرج - ایرنا - جانشین فرماندهی انتظامی البرز از دستگیری سارقان موبایل قاپ و بدل انداز با 47 فقره سرقت در این استان خبر داد.

سردار سید جعفری حسینی روز پنجشنبه به خبرنگار ایرنا گفت: در پی وقوع چندین فقره سرقت تلفن همراه با شیوه موبایل قاپی و بدل اندازی، موضوع به صورت ویژه در دستورکار پایگاه یکم پلیس آگاهی استان البرز قرار گرفت.
ماموران در بررسی های اولیه خود متوجه شدند سارقان در یک گروه ۲ نفره با شیوه موبایل قاپی یا بدل اندازی اقدام به سرقت گوشی و تبلت افراد جوان و نوجوان می کنند، به گونه ای که سارقان ماکت گوشی را داخل کیف خود گذاشته و با معرفی خود به عنوان بازاریاب و سازنده فیلم دوربین مخفی موبایل طعمه های خود را گرفته و به وسیله یک دستگاه خودروی پراید از محل متواری می شدند.
سردار حسینی افزود: ماموران با تحقیقات گسترده رد پای یکی از سارقان را در یکی از پرونده های پلیس آگاهی استان همدان یافته و متوجه شدند که سارقان با همین شیوه در استان همدان نیز اقدام به سرقت می کردند که توسط پلیس آگاهی آن استان دستگیر و روانه زندان شده است.
بلافاصله کارآگاهان پلیس آگاهی البرز با دریافت نیابت قضائی به استان همدان اعزام و متوجه شدند که متهم با قرار وثیقه از زندان آزاد شده که با سرعت عمل ماموران دوباره نامبردگان دستگیر و با انجام هماهنگی های قضائی به پلیس آگاهی استان البرز منتقل شد.
متهم پس از انتقال به پلیس آگاهی ابتدا منکر انجام هرگونه سرقت بود اما پس از مواجه با مستندات پلیس به ناچار لب به اعتراف گشوده و به ۴۷ فقره سرقت با شیوه موبایل قاپی و بدل اندازی با همکاری یکی از همدستانش اقرار کرد.
وی گفت: متهم پس از سرقت تلفن های همراه آن ها را به استان های شرقی کشور منتقل کرده و به قیمت نازلی به فروش می رساندند.
جانشین فرماندهی انتظامی استان البرز یادآورشد که با تلاش پلیس آگاهی استان البرز همه مالباخته ها شناسایی شدند.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه البرز

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید
منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


6 مرزبان بازداشت شده به کشور بازگشتند